Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Megrendeltem egy terméket...

Megrendeltem egy terméket Vaterán, de még nem kaptam meg. A felhasználót azóta törölték (inaktív lett), mit tehetek?

Figyelt kérdés
2012. dec. 7. 13:53
 1/5 anonim ***** válasza:
Megkaptad az adatait hívd fel telefonon, mert ő nem látja a saját vateráját, vedd fel vele a kapcsolatot. Sokszor van ilyen mert a vatera össze vissza számlázgat, nehéz követni, és aki kicsúszik a határidőből inaktívvá teszik.
2012. dec. 7. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Írtam neki e-mailt. Remélem válaszol. Már úgy vártam a csomagot. :/
2012. dec. 7. 14:08
 3/5 anonim ***** válasza:
Javasolnám, hogy telefonon is keresd fel, mert nem biztos, hogy mindig olvassa az emailjeit!:)
2012. dec. 7. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Megnéztem az értékeléseit, minden rendben van vele. :) Szóval teljesen korrektnek tűnik, mindenki megkapta a megrendelt terméket. Bizonyára tényleg csak valami kifizetetlen számla áll a háttérben. Csak picit bosszant, hogy hétfőn utaltam, és péntek van... Erre megnézem, és inaktív felhasználó. Telefonon nem akarom "zaklatni", bízom benne hogy kapok választ az e-mailemre...
2012. dec. 7. 14:22
 5/5 anonim válasza:
Nyugodtan hívd fel, ez nem zaklatás, én is szoktam telefonon érdeklődni. Meg vannak azért egy jó páran, akik nincsenek napi szinten gép előtt. Ha nem veszi fel, akkor hívd máskor, semmi rosszat nem teszel vele. Meg hát minden jogod meg van hozzá.
2012. dec. 7. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!