Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ha a Vaterán a vevő nem fizet...

Ha a Vaterán a vevő nem fizet (egy hónapot vártam rá) és az én negatív értékelésemre negatívval válaszol alaptalanul (elküldtem a Vaterának is az utolsó levelet), akkor a Vatera biztosan törli az ő értékelését?

Figyelt kérdés
2009. aug. 28. 07:56
 1/5 anonim ***** válasza:
igen
2009. aug. 28. 08:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim válasza:
Igen, sőt, ha tényleg alaptalanul adott ő is negatívat az eladó, nagyon rá fog basz.ni
2009. aug. 28. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
89%

A Vatera semmit sem töröl... :-P

Magasról sz@rnak az egész "értékelésre", hiába írsz neki 100 levelet is, hogy igazságtalanul értékelt a másik fél, max. 2 hónap múlva válaszolnak : "ők ezt nem tudják megállapítani"...

Tapasztalatból tudom : nekem 1 szemét Eladó adott "negatívot", mivel merészeltem neki "negatívot" adni azért, mert 100ezer Ft-ért egy sz@r számítógépet adott el nekem. Szervízzel és javíttatással töltöttem el 2 hónapot, pedig egy szép ajándékot szerettem volna a fiamnak, ehelyett csak dühönghettünk! Pedig én azonnal fizettem, mindenben mintaszerű Vevő voltam, de amiért beírtam a tapasztalatomat az Eladóról, ezért bosszúból ő is "negatívot" adott, teljesen ok nélkül!


Hiába írogattam a panaszleveleket a Vaterának, nem foglalkoztak a problémával, illetve kaptam egy levelet 2 hónap múlva : "ők ezt nem tudják, nem akarnak belefolyni a vitákba"...


Tutira veheted : a Vatera semmit nem fog törölni. :-P

2009. aug. 28. 09:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Igazából nekem már van egy régebbi rossz tapasztalatom ez ügyben. A vásárló amikor megkapta a használt cipőt, megvádolt, hogy szaga van és negatív értékelést adott, azt elismerte, hogy szép és olyan mint a képen. Elég csúnya és rágalmazó megfogalmazása volt. Ennek ellenére a Vatera erre csak azt mondta, hogy ők nem tudnak negatív értékelést törölni beszéljem meg a vevővel és csak a vevő kérheti a törlést. Nekem kellett beszélnem a vevővel és kérnem a negatív törlését. Amikor megígértem neki, hogy visszaveszem a cipőt és a két postát is kifizetem ő töröltette az értékelését. Természetesen nem küldte vissza (mert semmi baja nem volt az árunak). Félek, hogy a Vatera most is ugyanezt fogja mondani. Vagy ilyenkor semlegeset kell adni?
2009. aug. 28. 09:55
 5/5 anonim válasza:
Felejtsd el, a Vatera nem foglalkozik ilyesmivel. Csak a rizsát tudják nyomni, de ahhoz is nagy szerencsédnek kell lenni hogy válaszoljanak egyáltalán. Sz@rházi egy banda.
2010. aug. 30. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!