Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ebay-en rendeltem, de átvágott...

Ebay-en rendeltem, de átvágott az eladó, rossz Tablet Pc-t küldött, és most visszaakarja szerezni a pénzét csalással. Hogyan oldjam meg?

Figyelt kérdés
Ebay-en rendeltem egy tabot 13000ft-ért (kínából) megérkezett, de nem működött! Ezt jeleztem az eladónak és hosszas vita után visszaküldte a pénzemet, de rá 1 hónapra a paypal-on elindított egy vitát (azzal az indokkal hogy nem vettem át a termékét) ezért minusz 13000ft tartozást jelez a paypal számlám! Elméletileg 30 napom van megbeszélni az eladóval az ügyet, de még csak válaszra sem méltat! Mit csináljak hogy nekem higgyenek, és ne keljen kifizetni a 13000ft-ot? Le tudja vonni a paypal az otp-s számlámról a pénzt? mi a teendő ilyenkor?

#eladó #eBay #PayPal #rossz #vita #átvágás #kicsalás #a pénzem #hibás terméket küldött
2013. szept. 5. 15:12
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

Írd meg paypalnak hogy mi a szitu: átvetted, de nem működik.

Szerencséd van mert a paypal a vásárlót védi alapvetően.

2013. szept. 5. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Paypal email címére írjak vagy hogyan? vagy valamelyik menüponban van ilyen lehetőség ? Ebben sajnos nem vagyok otthon :( nagyon el vagyok keseredve, így még sosem jártam!
2013. szept. 5. 15:19
 3/12 anonim ***** válasza:
100%

Ne parázz és ne pánikolj. Az eladó egy vitát nyitott feléd. A vitába még a PP NEM FOG BELESZÓLNI. Írd meg az eladónak, hogy pontosan tudja, hogy te átvetted a csomagot (tracking számmal érkezett a csomag? Mert akkor ugye a posta.hu -n látszik is, hogy átvetted) és ÍRD BELE, hogy ha claimmé változik az ügy akkor a PP felé a levelezésetekkel tudod is bizonyítani, hogy hibás volt a termék és maga az eladó térítette vissza neked a vételárat.


Ez után vársz. Ha az eladó nem reagál akkor a vita automatikusan lezáródik X nap után és eltűnik a terhelés a PP accountodról.


Ha nem tudtok a vitában megegyezni (már pedig nem tudtok) akkor a vitát claimmé, azaz követeléssé lehet alakítani. Na csak akkor fog beszállni a döntésbe a PP szakembere, akinek el tudod majd juttatni a tracking numbert, amiből látni fogja, hogy te átvetted a csomagot illetve a korábbi levelezéseteket, amiben jelezted, hogy hibás, az eladó meg visszatérítette a pénzt.


És ennyi, a PP zárni fogja za ügyet a te javadra.

2013. szept. 5. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a válaszokat! Most egy kicsit megnyugodtam, már írtam a PP-nek! Az eladó az előző levelemre sem válaszolt, de most írok neki újra! Még egyszer köszönöm! :)
2013. szept. 5. 15:49
 5/12 anonim ***** válasza:

Ha elfogadsz 2 jótanácsot:


1., A PP-nak ne írj, nem is kell. Csak a PP felületen fognak veled kommunikálni, akkor is ha fejre állsz.

2., Az eladóval mostantól CSAK ÉS KIZÁRÓLAG a PP vitában kommunikálj, e-mailen ne! Azt ugyanis nem fogja látni a PP a későbbiekben, míg a PP vitában folytatott beszélgetést látni fogják és segíti őket a döntéshozatalban.

2013. szept. 5. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
A PP vitában sem ír vissza! Vagyis ő kezdte a vitát és csak egy szót írta bele "nothing" azaz semmi! Én erre visszaírtam vagy 3 oldalt neki, és hetek múlva szintén ugyanazt írta, hogy "nothing"! Nem értem, hogy ez mire jó neki! Így ne nyeri meg a vitát... vagy lehetséges?
2013. szept. 5. 17:27
 7/12 anonim ***** válasza:

Hát én ezt nem értem. Ha te átvetted ezt a terméket, akkor nálad ott van a vacak terméke az eladónak, a tracking numberrel mindent tudsz bizonyítani. A csalóra rá kell húzni mindent, mert pont az ilyenek elkerülése miatt van ez. Full refund megvolt, akkor meg fogja be. Minek nothing-ol? Jogtalan a kérelme. Nem fogja tudni levonni a PP, csak ha te befizeted, viszont ha beduvul az ebay, lekorlátozhatja az accountodat. ...

Én anno bármi probléma volt, azonnal írtam az ebayben a resolution center - be, mindig, már a vita kezdetén minden lépésben tisztáztam a dolgot, nagyon segítőkészek, eddig mindig megoldották az ehhez hasonló ügyeket. Írd meg hogy nem kommunikál és hogy vissza akarja fizettetni a dolgokat, 100% hogy neked adnak igazat. Viszont... Nincs véletlenül benne a kínai levélben, hogy a terméket vissza kell adnod?... Nem lehet hogy ebbe "pipult be" az eladó, ezért akarja rádterhelni, mert nem küldted vissza?... VOlt olyan is, nem is rég, hogy minden terméket lealázott, megkapta a full refund-ot és használta vígan a cuccokat - ezért kérik általában vissza még a selejtet is. Lehet, hogy elkerülte a figyelmed... Jó, ez csak egy tanács volt.

Hajrá. Annak alapján amit írtál, 100% hogy te győzöl.

2013. szept. 5. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:

Ha nem válaszol használhatóan akkor 100%, hogy te nyered a mutatványt, úgyhogy nem kell e miatt nagyon izgulnod.


Amúgy ez nekem is fura, hogy úgy kaptál full refundot, hogy nem kellett visszaküldeni a rossz terméket.

2013. szept. 5. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:

A hibás (ilyen értékű) terméket vissza kell küldeni.

Ő visszaadta a pénzedet. Csaló? Nem.És nem egészen jogtalan az eladó követelése. Tudniillik ha visszakapja ő is tud garanciát érvényesíteni és nem bukja a pénzt. De így??

Nem védem a kínait, van bennük ravaszság elég, de most szerintem igaza van. És (most)nem csaló!!! Ő tudja igazolni, hogy átvetted. Te mit tudsz igazolni?

Nem érted félre a dolgokat?

2013. szept. 5. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
Biztos jól érted amit ír? Nem az a baja, hogy a TE FELADÁSI BIZONYLATODAT Kéri, hogy visszaküldted a terméket?
2013. szept. 5. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!