Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Állandóan telemarketinges...

Állandóan telemarketinges idióták zaklatnak a munkahelyemen és kérik a cégvezetőt. Milyen stílusos megoldásokat javasoltok a lerázásra?

Figyelt kérdés
A legtöbb alapból hazudozik (mintha cimbora vagy partner lenne), hogy elérje a célját néha még hivatalosnak tűnő halandzsát lejt. Az egyszerű nemből nem értenek csak erőszakosabbak lesznek. Általában megunom elköszönök és leteszem a telefont.
2013. szept. 25. 12:16
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
A telefon letevése tökéletes megoldás.
2013. szept. 25. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
94%
"Egy pillanat, máris idehívom" - és félreteszed a kagylót. Érdekes mérni, hogy mennyi idő után esik le nekik a tantusz.
2013. szept. 25. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
65%
angliában egy csávó szerződést kötött a telefonos céggal, hogy a bejövő hivsok után x centet az ő számláján írjanak jóvá, így ő kifejezetten szereti a marketingeseket. kösetek ti is egy ilyen szerződést, hátha...
2013. szept. 25. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
A szerződéses megoldással tetszene mert több pénzt keresnék szerintem mint a rendes munkámmal. Valahol sajnálom őket mert tudom, hogy nekik ez a munkájuk és ők is emberek akik megélhetésért dolgoznak de ami már sok az sok.
2013. szept. 25. 16:36
 5/6 anonim ***** válasza:
100%
igen csak emberek és a munkájukat végzik. én ezért mindig türelmesen végig hallgatom őket, megköszönöm, nem kérem, és leteszem... egyszer volt olyan hogy valami biztosítótól ugyan azzal a "termékkel" 3 különböző ember hívott fel. szegény harmadiknál pont nagyon rossz napom volt, és nem hagytam hogy végig mondja a dolgát (meg már amugy is háromszor hívtak azon a héten) és hát egy kicsit durvább hangnemben jeleztem hogy koppanjanak már le ugyan a telefonszámomról. az úr bocsánatot kért, udvarias nyugodt hangnemben és utána már nem zaklattak... bár nekem azért kicsit bűntudatom volt, hogy szegényre ráripakodtam :D
2013. szept. 26. 00:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:

Velem is megtörtént, hogy elvesztetttem a higgadtságomat, pedig nem az a hibás, aki felhív, hanem a főnöke, aki olyan utasítást ad, hogy aki nem vásárol, azt folyamatosan zaklatni kell, hátha elunja.

Hogy mit lehet tenni? Olyan jogszabály kellene, hogy aki kéri, annak töröljék a telefonszámát a listáról, és többet ne legyen hívható

Amíg ilyen nincs...

2021. aug. 3. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!