Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ha eBay-en több alkalommal is...

Ha eBay-en több alkalommal is kérek refund-ot, megeshet, hogy letiltanak az oldalról?

Figyelt kérdés

Már több tucatszor rendeltem eBay-ről (Hongkong, Shenzhen, Shanghai, Guangzhou) és általában 2-3 hét alatt meg is jött a termék, de csak akkor, ha 10 ezer forint körül volt az összege és ajánlottan adták fel, amihez kaptam csomagszámot is.


Viszont eddig 3 alkalommal volt, hogy kisebb, olyan 3 ezer forint körül rendeltem, az eladó a kis összegre hivatkozva nem tudott nyomkövető csomagszámot adni, és hiába vártam 40 napot is, a rendelt áru nem érkezett meg, én pedig csak simán üzenetet írtam erről az eladónak (nem az eBay-nek jeleztem meg nem kapott termék ügyének indításával) és kértem tőle a teljes ár visszafizetését, amit pár nap múlva mindig meg is kaptam. Volt, hogy valami fél év után végül mégis ideért (de akkor már nem írtam ezt meg az illetőnek, hogy mégis újra kifizessem, gondoltam, már úgysem emlékszik rá, és amúgy is 20-30 napot ígért kiszállításnak, nem fél évet), de volt olyan, amit azóta se kaptam meg. Ezeket kb. ugyanazon a napon rendeltem, de teljesen mástól.


Most 2 dolgot rendeltem, szintén kisebb összegben, két külön személytől, ezekhez sem kaptam nyomkövetőt és már egy hónapja várom őket, holott írták, hogy gyorsított szállítással megy és 1,5-2 hét alatt biztosan megjön. Most megint tervezem, hogy írok a két személynek, hogy nem kaptam meg és szeretném inkább az árát visszakérni.


Csak az aggaszt, hogy ezek a meg nem érkezések most is és régebben is egy időpontban rendelt termékekkel történtek, és mindig csak azoknál, amikhez nem kaptam nyomkövető számot. Ha már 5. alkalommal akarom visszakérni a teljes árát a dolognak, nem fogja az eBay rendszere azt hinni, hogy csaló vagyok és emiatt letilt vagy bármi? Vagy ha nem nekik, hanem csak egyszerűen az eladónak írom meg, akkor ők ezt nem látják és nem lesz probléma belőle, hogy vajon nekem miért nem jön meg a csomag ennyi alkalommal?



2015. márc. 21. 04:16
 1/1 anonim ***** válasza:

Évek óta rendelek (főként kínából), a rendelések ~30%-a vagy PP dispute-el vagy claimmel végződik. "sajnos" a kínaiakkal való üzletelés ilyen, ezt tudják a Paypalnál is, nem fognak téged ezért letiltani, ha korrektül csak akkor nyitsz vitát ha tényleg van értelme.


Mondjuk nekem az elmúlt 3 évben soha egyszer sem volt olyan, hogy ne érkezett volna meg csomag (ha volt szomonkövetése, ha nem), úgyhogy szerintem a postásotok is simális. Én Bp-en vagyok, itt nem nagyon szoktak eltűnedezni a külföldi csomagjaim.

2015. márc. 21. 07:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!