Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mi a teendő ilyenkor (eBay)?

Mi a teendő ilyenkor (eBay)?

Figyelt kérdés

Március 10-én rendeltem Kínából, a szállítási idő legkésőbbi napja április 8-ra volt írva. Ma délután jeleztem az eladónak, hogy már 31. napja várok a csomagra, de azóta sem jött meg és a kiírt időpont is lejárt. Ő erre csak azt mondta, hogy sajnálja, de mivel értékhatár alatt volt (16 USD, kb. 4500 HUF), nem tudta ajánlottként feladni, és nyomkövető szám hiányában nem tudja, merre lehet, ezért várjak április 24-ig, és ha addig sem jön meg, szóljak neki megint.


Ha jól tudom, 30 nap után lehet visszafizetést vagy újraküldést kérni, de 24-én már a 45. nap lesz, és akkor már a PayPal se foglalkozik vele. Én viszont nem akarok még két hétig várni, főleg, hogy az illető gyorspostával küldte állítólag, és ha eddig nem ért ide, nem hiszem, hogy épp most jönne meg.


Eddig csak üzenetben beszéltem az illetővel, ha az eBay-nek jelzem a problémát, akkor el lehet érni, hogy most fizesse vissza?



2015. ápr. 10. 22:23
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!