Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ilyen esetben lehet a Fogyaszt...

Ilyen esetben lehet a Fogyasztóvédelemhez fordulni?

Figyelt kérdés

A Magyar Telekomnál van az internet meg a TV előfizetésünk. Már sorban a 4. számlát rontják, mivel többet számláznak a kelleténél. Eddig mindig azt mondták hogy fizessem be, és a következőn jóváírják. Ez egyszer sem történt meg. Felhívtam őket telefonon, azt mondták küldjek nekik e-mailt-t és csatoljam az összes tossz számlát. Ez megtörtént 32 napja, de még mindig nem válaszoltak. Tudtommal 30 napjuk van rá, nem?

Szerintetek ezzel az üggyel kapcsolatban írhatok Fogyasztóvédelemnek?



2015. jún. 13. 16:04
 1/4 A kérdező kommentje:
*rossz számlát
2015. jún. 13. 16:05
 2/4 anonim ***** válasza:
100%
A telekom ügyintézői híresek az ilyen sztorikról. Szerintem tegyél mégegy próbát, de az legyen az utolsó és írd le nekik hogy ha nem írják jóvá most sem akkor fogy. védelem lesz és ejnyebejnye csúnya dolgok várnak rájuk :D
2015. jún. 14. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Az elektronikus hírközlési szolgáltatókkal kapcsolatos panaszokkal általánosságban a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) foglalkozik.


Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az NMHH az elektronikus hírközlési szolgáltatók általános felügyeleti szerveként széles körben jogosult vizsgálni, hogy a szolgáltató betartja-e az elektronikus hírközlésre vonatkozó szabályokat és ÁSZF-et. Az NMHH elérhetőségei a következők:


Honlapcím: www.nmhh.hu

E-mail: info@nmhh.hu

Levelezési cím: 1376 Budapest, Pf. 997.

Fax: (+36 1) 468 0680

Központi tájékoztatási telefon: (+36 1) 468 0673


Ezért kérjük, hogy panaszával az NMHH-hoz fordulni szíveskedjen.


Amennyiben 30 napon belül a szolgáltatótól panaszbejelentésére választ nem kapott, úgy ezzel kapcsolatban az illetékes Kormányhivatalhoz fordulhat: www.nfh.hu/teruleti


Kérjük, hogy a fogyasztóvédelmi hatóság tanácsadó, tájékoztató tevékenységéről való visszajelzés érdekében - akár név nélkül - töltse ki az alábbi linken található, egy perces ügyfél elégedettségi kérdőívet: [link]

Köszönjük!


Üdvözlettel: NFH Fórum admin1

[link]

2015. jún. 14. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Értem! Köszönöm a választ!
2015. jún. 16. 12:04

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!