Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Jófogás Háztól-Házig szolgálta...

Jófogás Háztól-Házig szolgáltatásnál a vevő az eladóról milyen adatokat kap meg?

Figyelt kérdés
Arra lennék kíváncsi, hogy a vevő milyen adatokat kap meg az eladóról mikor megrendel egy terméket ezzel a szolgáltatással Jófogáson. Azt tudom, hogy az eladó megkapja a vevő keresztnevét, telefonszámát illetve email címét, de kíváncsi lennék a másik oldalra is mert még vásárolni nem vásároltam így! :)
2017. jún. 18. 16:29
 1/2 kata kata válasza:

Ezeket az adatokat.

Amennyiben szeretnél kapcsolatba lépni az Eladóddal, ezeken az elérhetőségeken teheted meg:


Név:


E-mail cím:


Telefonszám:

2017. jún. 20. 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszi! Azért kérdeztem mert a GLS futár reklamált miért nincs a csomagra ráírva külön a címzett én meg mondtam, hogy azért mert fogalmam sincs (egy keresztnevet emailt meg telefonszámot tudok csak), mondom azt csak ti tudjátok. Hát olyan nincsen, mert mindkét fél megkapja egymás összes adatát. De ezekszerint a vevő is csak annyi infót kap belőlem, mint én róla szóval csak surmózott itt a srác nekem, vagy még nem találkozott ilyennel.
2017. jún. 20. 14:58

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!