Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mi a teendő ilyenkor?

Mi a teendő ilyenkor?

Figyelt kérdés
MPL csomagautomatába kértem egy csomagot,csomagautomatából.A kódom megérkezett ami alau a csomagom nem elérhető.A nyomkövetés alapján a csomag a központban van még mindig.A férjem bement oda,ott azt mondták,hogy az automatában van.Új kódot nen kapott,s a régire ugyanazt írja ki.A posta 3 számon történő röpke fél órás várakoztatásra sem reagál,s az emailemre sem?Ilyen esetben hová fordulhatnék?

2017. júl. 24. 15:29
 1/2 anonim ***** válasza:
100%

Menj be a környéketeken lévő postahivatalba - ahová a csomagokat, letétet szokták vinni - és ott érdeklődj. Ugyanis a csomagautomatából, azt hiszem 5 nap után, a letétes postára viszik.

Elképzelhető, hogy ott van a csomagotok, de ha nincs is ott, akkor ott lehet tudakozvánnyal kerestetni x idő után.

2017. júl. 24. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen. :-)
2017. júl. 24. 16:46

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!