Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Normális, hogy biológus...

Normális, hogy biológus diplomával maximum 250 ezer nettót tudnék csak keresni havonta?

Figyelt kérdés
2019. dec. 23. 13:18
1 2 3 4 5
 41/45 anonim ***** válasza:

Pályakezdő tanár vagyok, kell a 3 óra készülés. Főleg, mivel az új tankönyvek nagyon nagy része egy kalap szar. Ha azokból tanítanék, a diákjaim felköthetnék magukat az unalomtól, szóval muszáj újabb, kreatív és értelmes feladatokat kitalálom.


Próbálj csak meg kijavítani 30 db kétoldalas ötödikes fogalmazást, nem egy óra munka van vele, mire kitalálod, mit is akart írni a gyerek. Sokszor maguk sem tudják elolvasni.


Amíg benn vagyunk az iskolában, akkor sem csak órák vannak, egyrészt rengeteg az adminisztráció, ott vannak a hajnali ügyeletek, napközbeni folyosói ügyeletek, szülői értekezletek, fogadóórák, tantestületi értekezletek, munkaközösségi megbeszélések, helyettesítések (magyar-bioszosként sokszor matekot vagy angolt kéne tartanom), az összes iskola ünnepély megszervezését is ránk sózzák, mert az egyik szakom magyar és még sorolhatnám a végtelenségig. Ezek közül semmiért nem fizetnek külön, szóval része a főmunkaidőmnek, amit az iskolában töltök.

2019. dec. 29. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 42/45 anonim ***** válasza:

Na, ez egy értelmes válasz volt.

El is fogadom, mert eleve leírtam, hogy ha pályakezdő vagy, akkor teljesen érthető.

És ugye, hogy nincs is benne semmi bizalmas infó.

Azért gondolom, ha már 10-20 éve a pályán leszel, akkor nem fogsz otthon készülni.

Vagy lehet nem is fogsz tanítani...


Én évekig sajnáltam, hogy otthagytam az egyetemet, hiányzott. Gondolkoztam rajta, hogy újrakezdem.

De 20 évesen egy multinál a kezdő bérem magasabb volt, mint egy végzett tanár bére.

Most is többet keresek, mint ha tanítanék, és közben nem is esett ki 5 évem, azalatt is dolgoztam.

Szóval anyagilag nem jártam rosszul, mert ami most van, az valahogy nagyon nincs rendben.

2019. dec. 29. 11:36