Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Levelezős egyetemistaként munka?

Levelezős egyetemistaként munka?

Figyelt kérdés
Sziasztok! 21 éves levelező tagozatos hallgató vagyok, és az a nagy problémám, hogy egyszerűen nem találok munkalehetőséget. Olyan munkahelyet keresek, amit mondjuk heti 3-4 napban kell végezni, és emellett a fizetés elengendő a tandíjra és a lakhatási költségekre. Ez tényleg egy lehetetlen elképzelés? Sajnos nem támogat a családom, így mindent egyedül kell megoldanom. Rengeteg vendéglátóhelyre leadtam a jelentkezésem Budapesten, de talán én keresek rossz fele. Milyen munkalehetőség van levelezős egyetemistáknak? Valaki tudna ajánlani weboldalt vagy bármit, ahol keresgélhetek? Köszönöm előre is a válaszokat!

2019. dec. 25. 14:31
1 2 3
 21/25 anonim ***** válasza:
100%

Az okoskodóknak: én évekig szenvedtem ezzel, rész- és rugalmas munkaidős állást, ami normálisan is fizet, nem találtam. Normális alatt az arányaiban is normális is megfelelő lett volna, nettó 240 helyett simán vállaltam volna kétharmad annyi munkáért nettó 180-at de nem volt. Nagy nehezen találtam egy multinál olyan irodai munkát ahol lehetett legalább heti 2x otthonról dolgozni, ezzel nyertem 1-1 óra utazást, és mivel közel a suli, néha "szünetet" tartottam és bementem vizsgázni. Emellett alkalmi munkák és egy csírázó saját vállalkozás ami inkább az időt vitte mint a pénzt hozta. Nem volt egy vidám időszak. Az a nagy helyzet hogy levelezősöknek gyakorlatilag nincsenek munkalehetőségek, vagy ha van, az nem csak a szabadidődből hanem a tanulásra fordítandó idődből is elvesz tehát olyan mintha 2x-esen dolgoznál. A "heti 1-2 nap" meg marha jól hangzik csak valamikor tanulni, beszámolót írni stb is kéne. Olyan napok után is amikor zsong az ember feje az irodai zörejtől...

Nem sírok mert végigcsináltam, de megértem a kérdezőt amiért olyan munkát keres ami legalább arányaiban (!) kifizetődő és tanulni is tud mellette.

2019. dec. 27. 12:42
Hasznos számodra ez a válasz?