Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Reális bérigény gépész tervező...

Reális bérigény gépész tervezőmérnöknek?

Figyelt kérdés

Gépész tervezőmérnök vagyok kb. 8 év tervezési tapasztalattal elsősorban egyedi gépgyártás terén.

Tavasszal otthagytam az előző munkahelyem, mert már nem bírtam idegileg.

Azt hittem pik-pak találok állást, de azóta már kb. a 20. helyről utasítottak vissza. Fel nem foghatom, hogy mi lehet a probléma. A szakmai tapasztalatomon kevés fogást tudnak találni, gondolom csak a bérigényemmel lehet a gondjuk.


Mennyi lenne egy reális bruttó bérigény hasonló pozícióban Budapesten?



2021. nov. 10. 15:42
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
20%
800 brutto korul.
2021. nov. 10. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 anonim ***** válasza:
54%
650-700 bruttó?
2021. nov. 10. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 A kérdező kommentje:

Én eddig 750 bruttóval próbálkoztam szinte mindenhol.

20-ból igazából egy helyre felvettek, de ott csak 2 hetet voltam, mert mindent az én nyakamba akartak akasztani.

Most viszont már sejtésem sincs, hogy mi lehet a baj velem.

2021. nov. 10. 16:27
 4/20 anonim ***** válasza:
76%

Ez vidék?

750 bruttó nem létezik, hogy túl sok lenne Budapesten vagy egy nagyobb városban. Vagy juniort akarnak felvenni és nincs ekkora keretük vagy valami mással van a gond.

2021. nov. 10. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/20 A kérdező kommentje:

Nem. Budapest és környéke.

Úgy látom, hogy be van állva kicsit a piac, nagyon elhúzódnak az interjúk, de a fő gond lehet, hogy inkább velem van.

Talán túl nyílt és őszinte vagyok. Gondoltam, hogy már elég felnőttek vagyunk a tiszta és nyílt beszédhez és a felesleges körökhöz, de talán tévedtem. Meg kell tanulnom újra hazudni.

2021. nov. 10. 17:04
 6/20 anonim ***** válasza:

Sztem realis a 750.

Van nyelv tudasod?

Lehet oneletrajzod szar, ha nem hivtak be.

2021. nov. 10. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/20 anonim ***** válasza:
21%