Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Mennyi esélyem van a versenysz...

Mennyi esélyem van a versenyszférában elhelyezkedni, ha az összes munkatapasztalatom a közoktatásból származik? Kinek sikerült váltani?

Figyelt kérdés
Nem tanár vagyok, friss diplomás pszichológusként 5 éve kezdtem el a szakmában dolgozni, azóta is egy helyen maradtam, viszont anyagilag és emberileg is élhetetlen már ez az egész, kiégtem és szeretném más területen is kipróbálni magam (tehát nem pszichológus pozícióban, hanem szívesen beletanulnék valami újba), viszont semmilyen más releváns munkatapasztalatom nincs. Volt valaki hasonló helyzetben? Mit szól egy ilyen önéletrajzhoz egy munkáltató (pl. random multi ügyfélszolgálat)? Azt tudom mellette felmutatni, hogy öntevékenyen tanulok mindenféle online elérhető dolgot + felsőfokon beszélek angolul...

2022. aug. 7. 13:50
 1/7 anonim ***** válasza:
82%
Ssc
2022. aug. 7. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
46%
Programozó gyorstalpaló kurzus.
2022. aug. 7. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
85%

Jól sejted random multinál el tudsz helyezkedni.

SSC ben bőven van olyan munkakör ahova elég az angol tudás és mást nem néznek.

2022. aug. 7. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
60%
23% az esély.
2022. aug. 7. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Multinál: ssc, Hr
2022. aug. 7. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
77%

Rengeteg nagyvállalatnál tudsz szerintem felnőttképzéssel kapcsolatos munkáka végezni.

Mivel már pszichológus vagy én annyira nem kanyarodnék el ettől. Multit leginkább az érdekli, hogy beszélj jól idegennyelvet, legyen meg a diploma.

2022. aug. 7. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
77%