Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » IT Helpdesk pozícióba milyen...

IT Helpdesk pozícióba milyen bérigény reális második nyelvvel angol mellett?

Figyelt kérdés

Egy multihoz jelentkeztem IT helpdesk pozícióba, de az angol mellé elvárnak egy második nyelv (spanyol) ismeretét is. Ez a fő dolgozó nyelv is.

Kb. mennyi a reális bérigény? Nincs még multinál tapasztalatom.



febr. 12. 11:07
 1/5 anonim ***** válasza:
77%

Fontos lenne a munkavégzés helye is.

A magyar nyelv ismeretére szükség van a munkához? Távolról végezhető?

(Már csak azért kérdezem, mert magyarul + angolul + spanyolul beszélőből viszonylag kevés van, angolul + spanyolul beszélőből viszont vélhetően több száz millió.)

febr. 12. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Budapest, távolról is végezhetó munka, mivel multi, így feltételezem, hogy cégen belül angol az elvárt, és spanyol a munkanyelv.

Magyar opcionális legutolsó tudásom szerint.

febr. 12. 11:48
 3/5 anonim ***** válasza:
66%
Bruttó 600-900
febr. 12. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
75%
Nekem olasz+angol az elvárt (az irodában magyarul beszélgetünk a kollégákkal), heti 2 bejárással kapok nettó 510-et + Medicover biztosítást és sportkártyát
febr. 12. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
27%
300k.
febr. 12. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!