Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Jövőre nyári munkát szeretnék...

Jövőre nyári munkát szeretnék (diák vagyok) szálláshellyel. Lehetséges?

Figyelt kérdés
Jövő nyárra kicsit kiszakadnék a monoton napjaimból, elmennék dolgozni, más nagy városba.Örülnék, ha lenne szálláshelyem és kaját is kapnék, e meléé valami csekély összeget. Gimnazista vagyok, nem tudom, így lenne e lehetőségem ilyes féle munkát találni
2011. júl. 6. 22:49
 1/4 anonim ***** válasza:
legyél nyári au-pair külföldön, szállás, kaja, pénz, nyelvtanulás letudva
2011. júl. 6. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim válasza:

Tudok egyet , elég jól fizet bár kicsit kemény! Kápolnán lenne egy kis fizikai munka , a gáz vele az hogy rekultiválásra szorulnak az ott dolgozók , ujra megkell tanulni szilárd ételt enni és ülni!

ugyan ilyet tudok ukrajnában is !

2011. júl. 6. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Na au-pair legjobb. Ott fix kiszakadsz a monotonitásból mert többé kevésbé magadra leszel utalva. Nekem unoka nővérem volt, jól elvoltak ő meg család, szóval azért biztos segítenek ha van valami amúgy is ő érdekük is.


Külföldi utazás, nyelv, meg a többi amit akarsz, meg nem is túl vészes ha belejössz. Unokatesóm elment moziba gyerekkel meg volt hogy szinte egész nap azt csinált amit akart,stb.

2011. júl. 6. 23:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat, sokat segítettetek:D au pair nem is rossz...valahogy elhagyta a figyelmemet
2011. júl. 7. 00:03

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.