Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Milyen lehetőségeim vannak,...

Milyen lehetőségeim vannak, ha nem fizettek ki a munkahelyemen?

Figyelt kérdés
Pályakezdő vagyok és tapasztalatszerzés céljából elvállaltam egy pultos munkát. 5 napot dolgoztam ott, de nem kaptam semilyen szerződést, ezért bementem felmondani. Engem pedig elküldtek fizetés nélkül, azt mondván: engem nem ismernek, sosem jártam ott, sosem ismertem őket. Napi 4,000 forintban állapodtunk meg (15 óráért....), tehát 20,000 forintot kéne kapjak... (Kis embernek ez is pénz, pláne bejáráshoz használt benzinre...) Készítettem képeket magamról (rossz előérzet miatt és a biztonság kedvéért) úgy, hogy bent állok a pultban és a munkaruhát viselem, mert az 5 nap alatt, amikor kérdeztem szerződésről, nem adtak választ. Tudok valamit tenni? NAV-nál, rendőrségnél feljelentést tenni vagy az nekem is rossz lenne, mert engem is megbüntetnének?

2012. júl. 23. 19:44
 1/9 anonim ***** válasza:
20%

Sajnos ez veszett fejsze. Tanulópénznek jó volt, SOHA ne vállalj el olyan munkát, ahol nincs szerződés. Inkább lépj túl rajta, és keress egy normális munkahelyet.

Sajnálom.

2012. júl. 23. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Szia!

A Munkaügyi és Munkavédelmi Főfelügyelőségnél kell bejelenteni, és megbüntetik őket. Talán változott a nevük, de biztos benne van a munkaügyi és a főfelügyelőség.

2012. júl. 23. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
1-es: a szerződést az első munkanapok alatt kötik. Én közalkalmazott voltam egyetemen, de nekem sem volt szerződésem az első napokban.
2012. júl. 23. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Asztalborogatás, munkaügyi főfelügyelőség és nav (volt apeh) emlegetése... Ha kellő határozottságot tudsz mutatni, kis szerencsével helyből kifizetnek.