Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Általánosságban hány állásinte...

Általánosságban hány állásinterjú / állásra való jelentkezés után talál valaki munkát?

Figyelt kérdés

Pályakezdő vagyok (Szabolcs megyében - főiskolai diplomával). Már tucatnál is több e-mail kiküldtem (az állásokat hol újságban, hol az internetről néztem ki), voltam állásinterjún is, de semmi válasz senkitől. Se e-mailben, sem telefonon, állásinterjú után sem kaptam választ. Még annyit sem írnak vissza, hogy az állás betelt, vagy nem Ön a megfelelő számunkra az önéletrajza alapján.


Miért hirdetnek akkor az ilyen cégek, ha még a fáradtságok sem veszik, hogy válaszoljanak?

Vagy mennyi a %-os aránya (legalább) a válaszoknak?



2012. aug. 8. 15:17
 1/3 anonim ***** válasza:
Amit én tapasztaltam, hogy jó, ha 10 cégből 1 visszaír! Az már jó arány!
2012. aug. 8. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Rossz a gondolkodásmódod.

Azért hirdetnek így, mert megtehetik.

Egyet felvesznek, azt értesítik, a többi meg a feje tetejére se állhat, akkor se tud mit csinálni. Őket meg nem érdekli, mert már megvan az emberük.


Ne csináljál ilyen statisztikákat, hogy mennyi ír vissza, meg mennyi nem, hanem addig foglalkozzál egy álláshirdetéssel, ameddig elküldted nekik a jelentkezést. Utána rögtön felejtsd el őket te is, küldözgesd tovább a többi helyre, és csak akkor jusson újra eszedbe valamelyik, hogyha visszajelez.

2012. aug. 8. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

2-es, ez elméletileg így van, csak én meg jártam úgy, hogy beadtam a jelentkezésemet egy csomó helyre, már tényleg azt sem tudtam hova. Aztán behívtak egy helyre, és megkérdezték, hogy miért gondolom, hogy ezeket a feladatokat el tudnám látni. Aztán ott derült ki, hogy már nem is emlékeztem a hirdetés szövegére. Baromi ciki volt. Szóval én azért mindig kinyomtatom a cég hirdetését, miután jelentkeztem rá, hogy ha esetleg behívnak, át tudjam megint nézni.