Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Milyen munkákra lennék alkalma...

DaVeR kérdése:

Milyen munkákra lennék alkalmas, hol tudnék elhelyezkedni az alábbi tudással? ( Pálya kezdő vagyok )

Figyelt kérdés

Főiskolára járok és jelenleg mérnők informatikusnak készülök. Milyen munkát tudnátok javasolni az alábbi tudásokkal?


- Adobe Photoshop haladószint

- Adobe Flash felhasználói szinten

- Microsoft Office haladószint ( középszintű informatika érettségi 5-ös lett, az emelt szintűt csak a programozásban való hiányosságok miatt hagytam. )

- HTML CSS haladószint, tehát statikus weboldalak ( PHP-t most kezdtem el tanulni )

- SolidWorks, Blender, Premier Pro alapszint


A főiskola keretein belül meg Oprendszerek üzemeltetését tanultuk ( tehát Win7, Linux, Windows 2008, XP újra rakása és konfigurálása de természetesen nem középiskolás szinten. )

Illetve Multimédia ahol megismerkedtem a Premier Pro-val. Továbbá Testmodellezés tárgyam van idén ahol a SolidWorks-el dolgozunk.


Tehát úgy érzem sok dolgoba belecsipegettünk de egy-egy munkához kevés a tudás. Értem ezen hogy pl webprogramozóként hiába tudnám a HTML-t és a PHP-t ha nem tudom a JavaScriptet vagy a JQuery-t illetve AJAX-ot. Nem lennék elég jó webgrafikusnak sem ha nem ismerem az Adobe Illsutratort vagy a Premiere.


Ezért szeretnék ötleteket kérni, hogy ezzel a tudással hol tudnék elhelyezkedni?


2012. szept. 10. 21:50
 1/1 anonim ***** válasza:
100%

Diák vagy, akkor valami diákmunka, csak az elég gázos.


Nincs valami jó ismerősöd aki bedug valami jól fizető helyre? Sajnos csak úgy jól fizető állást kifogni: 10% esély, ha senkit nem ismersz. Érdeklődj ;)


Ha elvégezted a sulit, akkor meg START-kártya kiváltás! Azt szeretik a munkaadók, mert kevés költségbe vagy neki egy évig.

2012. szept. 11. 02:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu