Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Kamu szakmai tapasztalat?...

Kamu szakmai tapasztalat? Próbálta már valaki ezt az önéletrajzba?

Figyelt kérdés
van gimn. érettségim, meg fodrász szakmám, pályakezdő vagyok, meg munkanélküli, de ugy néz ki h nem fogok maradni a szakmámban (pénzre van szükségem, nem pedig arra h székbérrel stb-vel huzzanak le, plusz még kiderült h vegyszerallergiám van.) Pultosnak akarok elmenni, vagy boltba esetleg, ezekhez valahova elég ha van érettségim is, csak nincs szakmai tapasztalatom... Mégis h várják el egy pályakezdőtől h legyen szakmai tapasztalata (ha még a gyakszi se számít annak)

2013. júl. 21. 13:24
 1/4 anonim ***** válasza:
100%

A kezdőtől nem várják el. Szimplán csak nem vesznek fel kezdőket sehova. Gondold végig, ha egy meghirdetett állásra jelentkeznek több százan, te is inkább a gyakorlottat vennéd fel, nem?

Igen, hazudj nyugodtan az önéletrajzban, különben esélyed sincs. A legtöbb helyen nem néznek utána, ha mégis, hát akkor azt elbuktad, de anélkül még annyi esélyed sem lenne.

2013. júl. 21. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
95%

Lehet, hogy már nem aktuális, de engem így vettek fel recepciósnak, hogy kamu szakmai tapasztalatom volt. Vettünk egy új, olcsó mobilt+sim kártyát bele. Egyszer hívták fel, megkérdezték, hogy mit csináltam ott, hogyan dolgoztam (a kamu munkahelyen) Csak apum vehette fel azt a telefont, és csupa jó dolgot mondott rólam. Mindent kiterveltünk. Már lassan két éve dolgozom itt, háromcsillagos

hotelben.

2013. aug. 28. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Ui: Nagyon fiataloknak ezt nem ajánlom, mert tudják, hogy nem lehetett még szakmai tapasztalatom.
2013. aug. 28. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

# 2/3 Időpont ma 18:36

Ez jó.. :D Megcsinálom

2013. aug. 28. 21:27

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu