Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Csak én látom ennyire sötéten...

Csak én látom ennyire sötéten a dolgokat vagy tényleg ennyire gáz a helyzet a munkaerőpiacon?

Figyelt kérdés

Főiskolai végzettséggel, nyelvvizsgával, gyakorlattal rendelkezem, félig meddig pályakezdő vagyok.

Szomorúan látom azt, hogy amiért 3 évet tanultam azért most 70-100 ezer Ft-okat fizetnek. Néha annyira elszomorít a dolog, hogy ezért "megérte" fizetős iskolába járni és tanulni. Hiába van végzettségem, rájöttem arra, hogy tanulnom kell még valami szakmát, mert ezzel semmit sem érek.


2014. jún. 23. 13:29
 1/6 anonim ***** válasza:

Nekem 3szakmám van, mégse megyek velük semmire, mert nincs bennük tapasztalatom.


utóbbi 1 millába fájt összesen. azért végeztem el, mert nem egy betanított szalagmunkás akartam lenni, de betanított szalagmunkásként többet keresek mint a szakmámban.


Ennyit erről!


Én a részemről megtettem amit tudtam, a többi nem rajtam múlik!

2014. jún. 23. 13:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

:(


Mi az a 3 szakma?

2014. jún. 23. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Kedves Kérdező milyen végzettséged van? hátha tudok segíteni.
2014. jún. 23. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 Őszödi Ferenc ***** válasza:

"Főiskolai végzettséggel, nyelvvizsgával, gyakorlattal rendelkezem"


Nesze semmi, fogd meg jól...

1. Milyen végzettség? Melyik intézményben szerezte?

2. A nyelvvizsga senkit nem érdekel, az csak arra jó, hogy az ember kitegye a polcra, és ámítsa vele saját magát.

Tud tárgyalni az adott nyelven? Tud ügyet intézni egy külföldi okmányirodában / bankban? Tudna az adott idegen nyelven érvelni, vitázni? El tudja mondani az adott idegen nyelven, miért vannak rossz helyzetben a devizahitelesek?

3. A Corvinuson végzett, vagy az Edutuson? Hasonlóan hangzik, pedig mekkora a különbség...

4. A gyakorlatot hol szerezte? Mik voltak a feladatai? Mennyi időt töltött ott? Esetleg van referenciája?