Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Pofátlanság ennyi idő után...

Pofátlanság ennyi idő után fizetésemelést kérni?

Figyelt kérdés

Egyetemi hallgató vagyok, most télen fogok végezni. Viszont már csak a diploma van hátra, szóval rendesen heti 5 napot dolgozom.


Amikor odakerültem ők mondtak egy összeget, hogy mennyit adnának. Mivel ez az első munkahelyem természetesen elfogadtam. Viszont már egyre többet dolgozom, több mindent is bíznak rám.


Szerintetek nem illetlenség megkérdezni a főnököt, hogy beszéljük át a fizetésemet? És mennyivel lehetne többet kérni?


Egyébként ez egy kis cég (10 fő), és a fizetésem egyáltalán nem sok.



2015. okt. 18. 20:20
1 2
 1/16 A kérdező kommentje:
Azt lefelejtettem, hogy 5 hónapja vagyok ott
2015. okt. 18. 20:21
 2/16 anonim ***** válasza:
92%
én kivárnám a helyedben, hogy diploma legyen a kezemben, és akkor állítanék oda úgy, hogy vagy több fizetés vagy keresek másik helyet.
2015. okt. 18. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 A kérdező kommentje:

Na igen erre én is gondoltam. De az még legalább 4 hónap míg a kezembe lesz a diploma. És tényleg ahhoz képest amennyit dolgozom, a fizetés szerintem eléggé kevés.


Meg egyébként ez mint mondtam egy kis cég, szerintem nem igazán érdekli őket hogy van e diplomám vagy nincs.

2015. okt. 18. 20:31
 4/16 anonim ***** válasza:
90%
Attól függ mennyit keresel, mennyit szeretnél (és mennyit érsz) ha nem jön be kész vagy e váltani.
2015. okt. 18. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 A kérdező kommentje:

Nettó 100at keresek most.

Van egy másik srác, aki január óta van a cégnél (nem tudom hogy kezdésként mennyit keresett) de most nettó 160at kap (nem most lett ennyi, már egy jó ideje ennyit kap).

Ennyivel már én is jóval boldogabb lennék, ebből + túlórából már akár meg is lehetne élni.

2015. okt. 18. 20:55
 6/16 anonim ***** válasza:
89%