Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Mit gondoltok a MAV-rol mint...

Mit gondoltok a MAV-rol mint munkahelyrol?

Figyelt kérdés
Elmennek, oda dolgozni, szivesen lennek nemzetkozi vonalakon jegyellenor, ezek szerintem nem keresnek rosszul. Nyelvvizsgab felul, milyen vegzettsegek kellenek?

2015. nov. 4. 10:53
 1/9 anonim ***** válasza:
Úgy tudom, először magyar vonatokon kell dolgozni és csak utána lehet - kiválasztásos alapon - vkiből nemzetközi jegyellenőr.
2015. nov. 4. 11:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Ha a szakmai minimálbér nem rossz kereset akkor hajrá...
2015. nov. 4. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Azt nem tudom a jegyellenőrök menyit keresnek, csak a mozdonyvezetőket tudom. Családban van belőlük. Bár mindig sírnak hogy milyen kevés a fizetésük, az én két rokonom nagyon jól keres, és nem is tagadják.
2015. nov. 4. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Igen a mozdonyvezetok jol keresnek, de szerintem nehez bekerulni, mert ha megnezed a mav honlapjat, olyanok vannak elonyben, akiknek valamelyik csaladtagjuk a vasutnal dolgozikm meg hasonlok.
2015. nov. 4. 15:30
 5/9 anonim ***** válasza:

10x a főiskola meg adjál hozzá kettőt olyan nehéz

Megelőször az F1 utasitást tanuld meg szórol szóra veszőkkel pontokkal utánna jelentkezél!!

Sok sikert

Amugy kell 350 mozdonyvezető...

2015. nov. 4. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim válasza:

A KSZ miatt most nem kezden el szidni a vasutat...

Én voltam a MÁV Zrt.-nél, a forgalmi vizsga kegyetlen (1.1 es "segédtiszti" forgalmim van) a vizsgán nem a tudás számít.

A jegyvizsgálók START-osak, de ugyan úgy kell nekik forgalmi vizsga (csak "egyszerűbb") plusz még az üzletszabályzat és díjszabás jön mellé. Az már nem igényel sok tanulást. Tudom, voltam START-os is, ott nincs hatósági vizsga és kvázi mindenkit átengednek.

A nemzetközi vjv egy (szerintem) nagyon jó munka, márha nem zavar az embertelen munkaidő és érthetetlen vezénylés. Azonban jelenleg nehezebb bekerülni oda mint mozdonyvezetőnek. Kihalásos alapon működik. + oda is (mint mindenhova) előny a vasutas rokon.


Én jelenleg az SZK-nál vagyok, úgy gondolom, hogy ez még normális ága a vasútnak, de amint lehet felmondok.


Ha már vasút akkor ne a MÁV csoporthoz, inkább GYSEV.

2015. nov. 5. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
3 haverom forgalmista. 1 az is akar maradni, mert mellette maszekol 400K megvan neki havonta a masik ketto, meg most fejezi be a kozlekedes mernokit, a mav biztositotta a tanulasi idot. En is szeretnek bekerulni a mav zrt-hez es aztan kepezni magam, en pl marketing, gazdasag vonalon. Mert mindenki azt mondta, hogy kerulj be aztan a tobbi jon. Bar en szivesen lennek jegypenztaros a nemzetkozi ablaknal is. Jo lenne olyan pozicio, ahol tudom az angolomat ( meg kulfoldon elek idestova 5 eve) hasznalni. A forgalmistanal azert az is jo, hogy 14 nap melo kb.
2015. nov. 5. 11:26
 8/9 anonim ***** válasza:
100%
Ha már a mozdonyvezető felemerült... Tételezzük fel 20-on éves fejjel kitaláltam, hogy ez szeretnék lenni. Mik a lépések? Van már egy gazdasági diplomám, de rájöttem nem szeretnék irodában dolgozni, de gondolom ez ide nem számít az ég világon semmit sem.. Szóval hogyan kezdhetném el?
2015. nov. 7. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Man.hu karrier...
2015. nov. 7. 19:57

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!