Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Miért jellemző ez nálunk...

Miért jellemző ez nálunk Magyarországon? Elkeserítő nagyon.

Figyelt kérdés

Miért van az,hogy a magyar nem igen akar rendesen normálisan dolgozni?

Miért van az,hogy leadom szervízbe a telefont,két hét múlva szólnak,hogy készen van.Én bele teszem a SIM-et,mondom letesztelem,konkrétan 2 másodperc múlva mondtam sz..r nem megy még mindig,nincsen térerő,nem működik.

Egy bolt,így kimeri adni a készüléket és állítja működik?

Nem is értem.

Vagy a boltban amikor 4 kasszából megy max 2 vagy 1 ott is tökölnek.

A bankba szintén ma pl 25 percet vártam pedig voltunk vagy 3-n kb. ebből egy pult működött a többiek cigiztek meg mászkáltak nem dolgoztak.

Okmányirodában dettó megy két pult 20 emberre,a többiben a csaj a körmét reszelgeti.

Miért jó ez?

Miért nem akar a magyar pluszt beletenni?Miért csak a ,,jó ez,éppen eldolgozgatok amennyit nagyon muszály" elvet vallja?


Miért nem teszik oda magukat?

Miért nem dolgoznak teljes lélekkel?


Bezzeg,ha fizetés emelés kell azonnal tartja a markát mind.

Kedvencem amikor szídnak minket IT-sokat,persze azt nem látják,hogy ha meló van akkor én speciel odateszem magam,teperek megyek.

Állandóan pluszt vállalok,intézkedek azonnal,nem tökölök.

Hívom a külföldi kollégát ha kell,emailezek,elébe megyek a dolgoknak.Igen meg is fizetnek,csak én dolgozok meg sok ilyen ismerősöm és barátom is ilyen.

Nem fényezem magam,csak érdekel miért van ez?

Nagyon gáz.


Ezt Balázs te is olvasd el,mert te szoktál itt dajdajozni a melósokért,hogy miért nem keresnek ennyit meg annyit.

Tessék itt a válasz a kérdésedre a kérdésemben.



2016. aug. 23. 14:03
1 2 3 4
 1/39 anonim ***** válasza:
96%
Magyarországon sajnos a mentalitás az, hogy az ügyfél van a szolgáltatóért, így semmibe veszik az ügyfelet. Sajnos a customer service-nek még sokat kell fejlődni keleten.
2016. aug. 23. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/39 A kérdező kommentje:

Igen ezt látom én is,bizony.

De,hogy miért alakult ez ki,rejtély.

És akkor jönnek,hogy gyári melós nincsen megbecsülve meg,hogy szemét főnökök,nem akarnak fél millát adni meg ilyen böszmeségek.

Előbb dolgozni kellene,és hajtani,és megmutatni,hogy ő az aki.


Egyik fejlesztő barátom komoly cégnél dolgozik,amikor beteg volt,fizették a hazautat és mondták neki,várják vissza,pihenjen amennyit csak akar,kapja a teljes fizetését ameddig fel nem épül.

De előtte ő letett valamit az asztalra.Plusz munkákat vállalt,tepert,volt,hogy másnak is besegített,munkáját átvette.

Ki is emelték szépen.


There is no free lunch - ezt kellene megtanulni előbb.

2016. aug. 23. 14:31
 3/39 anonim ***** válasza:
74%
Hát ha igaz amit írsz, akkor te vagy az egyetlen IT-s, aki nem tököl állandóan.
2016. aug. 23. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/39 anonim ***** válasza:
83%
A 40 évnyi szocializmus öröksége
2016. aug. 23. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/39 anonim ***** válasza:
72%
vicc fizetésért csak ennyit tudunk.
2016. aug. 23. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/39 A kérdező kommentje:

Hát nem tudom akiket én ismerek a szakmámban akik kiemelkedtek azok tepernek,képzik magukat,tanulnak,konferenciákra járnak,építik a kapcsolatokat.


Ez is gond nálunk,akarni akarnak de tenni érte semmit,egy picivel többet sem.

2016. aug. 23. 14:52
 7/39 anonim ***** válasza:
84%
mindenkinek jár a pofája, de tenni egyik se tud érte. Ezért.
2016. aug. 23. 14:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/39 A kérdező kommentje:

Igen #5-ös erről beszélek,miért nem teszel érte,hogy ne vicc legyen?

Miért nem próbálsz ügyeskedni?Miért nem képzed magadat?

Miért várod el a több fizut a semmiért?

Ez nem úgy megy,előbb kapsz százezreket aztán kell hajtani éppen fordítva van előbb le kell tenni asztalra a dolgokat utána van lehetőséged.

2016. aug. 23. 14:54
 9/39 A kérdező kommentje:

#4-s telitalálat.

Ellenállnak a változásoknak,pedig éppen a sikeres az aki elfogadja és lép.

2016. aug. 23. 14:55
 10/39 anonim ***** válasza:
78%

Hát bocsánat,én pont a másik oldal vagyok, ügyfélszolgálat. Ma pl. bent maradunk munkaidőn túl segíteni másik két osztálynak, mert rohadt sok a munka. Melózunk mi is, és igen, mielőtt kérdeznéd, épp szünetem van, mert néha nekünk is jár.

Mert nekünk is kell enni, inni, WC-re menni. Fura. Én pl, ha szünetelek, akkor is a helyemen ülök, mert nem dohányzom, mit csináljak? Igen, az ügyfél csak azt látja, hogy "reszelgetek".


Én meg azt látom IT részről, hogy van, hogy hónapok óta nem oldódik meg valami, csak megy a "csetelés" a külföldiekkel, de a probléma azóta még két embernél fennáll.


Úgyhogy attól függ, honnan nézzük.

2016. aug. 23. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!