Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Melyik lehetőséget válasszam...

Melyik lehetőséget válasszam mérnökinformatikus pályakezdőként?

Figyelt kérdés
Pályakezdő vagyok 1,5 hónapja keresek állást mint mérnökinformatikus. Sajnos az angol beszéd kevésbé megy így az állások nagy részének nem felelek meg. Tapasztalatom van, 1-év diákmunka de elég egyedi területen és programnyelven amelyet az országban máshol nem használnak. Olyan helyzet állt elő, hogy egy cég alkalmazna de ezen a helyen is egy olyan programozási nyelvet kellene megtanulni ami nem elterjedt legalább is nem Magyarországon valamint alá kelleme írni 1 évre mert rengeteg munka van még szombaton is be kellene járni. Ezt max addig csinálnám amíg nem lenne meg a nyelvvizsga utána otthagynám. A kérdésem az, hogy melyik érné meg jobban, elvállalni ezt a munkát és mellette angolozni ami nyilván elnyúlna a sok munka miatt és ha eljönnék onnét megint ott lennék, hogy tapasztalatom nincs a főbb programozási nyelvekben, de anyagilag nem lenne rossz átlagnál többet kapnék, VAGY inkább szánjak 2-3 hónapot a magántanárra és tanuljak meg beszélni angolul és úgy menjek el valahová?

2017. nov. 18. 17:53
 1/6 anonim ***** válasza:
65%
Világon sehol nem kérnek nyelvvizsgát a munkáltatók, fölösleges azzal szenvedned, viszont tanulj meg angolul mert anélkül nem lesz munkád.
2017. nov. 18. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Hogy lettél mérnök infós nyelvvizsga nélkül? Diplomát anélkül nem adnak.
2017. nov. 18. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
A diploma csak egy papír amivel kitörölheted a ... és a nyelvvizsga is majdnem ugyan ez.
2017. nov. 18. 22:30
 4/6 anonim ***** válasza:

"Ezt max addig csinálnám amíg nem lenne meg a nyelvvizsga utána otthagynám."

"A diploma csak egy papír amivel kitörölheted a ... és a nyelvvizsga is majdnem ugyan ez."