Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Szívni az egyetemen, vagy...

Szívni az egyetemen, vagy dolgozni?

Figyelt kérdés

Üdv!

Első éves hallgató vagyok, egy elismert, de nehéz szakon.

Nem is megy túl jól, de nagy kínlódással, és rengeteg tanulással elvégezhető lenne.

Gondolkodtam, hogy mit lehetne csinálni, ha nem végzem el az egyetemet. Van egy (teljesen más irányú) szakmám amivel kezdetben dolgozni tudnék, és amint megvan az alaptőkém simán kezdhetnék vállalkozni.

Egy egész jó fizetést lehet ugyan keresni ezzel a diplomával, de ha elkezdenék a szakmámban dolgozni és vállalkozni azzal is bőven lehetne ennyit keresni.


Szóval a kérdésem arra irányul, hogy megéri-e stresszelni és folyamatosan tanulni az egyetemen, hogy "egyszer majd lesz egy jó fizetésem", vagy inkább most elkezdeni dolgozni, és sokkal hamarabb lehet egy jó fizetésem?

Ki mit gondol?



2018. ápr. 29. 20:02
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
100%

Az alapján ahogy megfogalmaztad szerintem a legjobb lesz, ha ott hagyod.


Én a helyedben levelezőn elvégeznem és közben dolgoznék a szakmámban, de ez attól is függ mi a milyen szakon vagy és mi a szakmád.

2018. ápr. 29. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
78%
Mindenképpen megéri elvégezni, mi van ha nem jön be a vallalkozas? Mi van ha nem lesz olyan jó a szakmad? Diplomával sokkal könnyebb az elet
2018. ápr. 29. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
100%