Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Meddig lesz szükség kamionsofő...

Meddig lesz szükség kamionsofőrökre?

Figyelt kérdés
Ugye egyre terjednek az önvezető technológiák, kb hány év mire ezek kiváltják az emberi munkaerőt?

2018. szept. 10. 19:45
 1/8 anonim ***** válasza:
56%
Talán 10-20.
2018. szept. 10. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
10 évet adok a sofőr szakmáknak.
2018. szept. 10. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
onvezeto? ja biztos meg egy jo darabig nem fog magatol menni nyugi...lesz az meg tobb, mint 20 ev....
2018. szept. 11. 06:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
64%
Nincs még önvezető autó egyetlen darab sem. És egy 40 tonnás kocsit egyedül, minden felügyelet nélkül kiengedni a forgalomba....
2018. szept. 11. 10:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Minden héten fel teszi valaki ezt a kérdést...

Akkor kicsit gondolj bele... még az autópályákon sem tökéletes, es a kamionok nem csak ott közlekednek....

Bizony hozzátok a tyúks..zaros tanyára is bemennek, több millió kilómeter úthalozatot kell alkalmassá tenni rá... pl felfestések....

Jelenlegi biztonsági rendszetek is csődöt mondanak Magyarorszagon, de van meg olyan hely ahpl németben is....

Ez kb olyan kepzelgés mint a 90-es években, hogy 2010-re már repülő autók lesznek, meg a robotok szolgái leszünk.... akkor ez volt a szánalmas kepzelgés, most meg ez...

De 20 éven belül.még biztos nem...

1-2 talán fog dolgozni, de max az is csak rövid autopalyas szakaszokon...

2018. szept. 12. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

szerintem meg tévhitben vannak emberek, mert egyelőre a cél az lenne, hogy 2 logisztika között menne az önvezető kamion, végig autópályán, és a logisztikai központok is közvetlen a pálya mellett vannak (a nagyobbak). Az, hogy a francia D-s utakon meg az angol B-s utakon útjel felfestés nélkül akár elközlekedjenek, az már tényleg csak sci-fi :D

Részben ezért is kezdenek építeni a forgalmasabb pályaszakaszokon villanydrótokat, hogy az elektromosság is meg legyen oldva, és ne dízelmotorral menjenek.


(Más kérdés, hogy mi van akkor, ha baleset van, és leterelnek mindenkit a pályáról).

2018. szept. 13. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
2018. szept. 28. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

"Knorr-Bremsénél 2023-ra ígérik, hogy megvalósul a 4. szintű vonatozás/konvojozás (angolul platooningnak hívják), ahol 15-20 méterre követik egymást a járművek, és csupán az első gép vezetőjének kell észnél lennie"


Tök jó. És ez mennyiben különbözik attól, mintha több pótkocsit húznék? Még nagyobb felelősség. Ilyennel előzni gyakorlatilag felejtős.


"A többit a járművek közötti kommunikáció elintézi (márkafüggetlenül), vagyis amikor fékezni kell, azt már a sorban hátul lévő is azonnal tudja, ezért mehetnek ilyen közel egymáshoz"


A pótkocsi is fékez. És elég közel van a vontatóhoz. Annyira, hogy hozzá van kapcsolva.


"Ezt a fejlesztést azonban meg fogja előzni a Traffic Jam Pilot, ami dugóban tényleg minden beavatkozás nélkül vezet, miközben sofőr pihenhet. Így állásidőt, végső soron pedig pénzt takarít meg."


Mozgó kocsiban töltött idő nem számolható el pihenőként. Ma sem, pl. kétfős járatnál.

2018. szept. 28. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!