Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Ügyfél miatt megakadt munka...

Ügyfél miatt megakadt munka nem tud teljesülni?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Egyéni vállalkozó vagyok, több hasonló megbízásom volt a nyáron, a mostani is egy ilyen. Elkezdtem nyáron, viszont a projekt egy olyan ponthoz ért, ahol az ügyfél hozzájárulása kell, hogy milyen irányban menjünk tovább. Viszont az ügyfél nem válaszol egy hónapja. Írtam neki e-mailt, hívtam, telefonban annyit mondott, hogy sajnálja, majd válaszol, de azóta sem kaptam választ. A projekt pedig így megrekedt. A szerződés tisztán érthetően leírja, hogy ezen a ponton ő dönt merre tovább, de arra nem tértünk ki, hogy mi van akkor ha nem válaszol (a jövőben fogok). Van erre bármi szabály szerződésen kívül? Tudtok bármi ilyenről?

Köszönöm előre is.



nov. 21. 11:29
 1/4 qkker1 ***** válasza:
79%
Amennyiben kifizette az eddigi munkádat, akkor tértivevényes levélben megírod neki, hogy ha a kézhezvételtől számított 3. napig nem közli veled a hogyan továbbot, akkor szerződésszegése miatt felbontod a szerződést.
nov. 21. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Csak foglalót fizetett eddig. Nem fizette ki az egészet.
nov. 21. 15:33
 3/4 anonim ***** válasza:
57%

Szerintem semmi gáz nincs ezzel főleg ha van foglaló.

Ha a határidő lejár, a szerződés jogvesztő, és ő bukta a foglalóját, a munka meg úgymarad ahogy van...

nov. 22. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Nincs pénze folytatni valószínűleg.
nov. 24. 11:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!