Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Miben különbözik egy alkalmazo...

Miben különbözik egy alkalmazott és egy felső vezető üzleti célú okos telefon használatának szabályzata?

Figyelt kérdés

2014. ápr. 24. 16:56
 1/7 anonim ***** válasza:

amiben az alkalmazott es a felsovezeto..


ennyire ertelmetlen kerdest is regen olvastam. nyilvan az adott cegtol fugg, van ahol szabalyzat sincs, van ahol 'okostelefont' sem adnak, hogy akarsz altalanos ervenyu valaszt kapni?

2014. ápr. 24. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Nem én akarok rá választ kapni, hanem az informatikai biztonság tanárom...
2014. ápr. 24. 17:18
 3/7 anonim ***** válasza:

Egy alkalmazott pl.: csak cégen belül telefonálhat, kimenő hívást nem indíthat. Vagy nem használ E-mailt, internetet a telefonon, nem tud konferenciahívást kezdeményezni, stb...


Sok esetben a felsővezető külföldön is tudja a számot használni, míg az alkalmazott nem.

2014. ápr. 24. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen!
2014. ápr. 24. 18:42
 5/7 anonim ***** válasza:

A tanárod sem áll kétszer sorba, amikor az észt osztották.

Egy cégnél általában egy szabályzat van és az az egy szabályzat szabályozza, hogy ki és milyen feltételekkel használhatja a céges telefont. Az, hogy a szabályzat mit tartalmat cégenként eltérő, ezért ez a kérdés teljesen értelmetlen ebben a megfogalmazásban.

2014. ápr. 24. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
De én ezt nyilván nem mondhatom meg neki a szemébe, valamit meg válaszolnom kell a kérdésre :)
2014. ápr. 24. 18:55
 7/7 anonim válasza:

Ez valóban cégenként eltérő, és az előttem szólóknak abban is igazuk van, hogy a tanár meglehetősen hanyagul tette fel a kérdést. Pl mert egy felső vezető is a legtöbbször alkalmazott.


De konstruktívan állva a dologhoz:

Általánosságban azt válaszolnám, hogy különbség akkor van, ha a cég belső policy-je (szabályzata) így rendelkezik.

A legtöbb esetben az alábbi különbségek fordulnak elő:

- azonos gyártó (pl Nokia), de különböző modellje használatos a két szinten (pl Lumia 520 és Lumia 925). Olyan is előfordulhat, hogy az alsóbb szinten dolgozóknak egy fix modell jár, míg a vezetők szabadon, vagy több közül választhatnak.

- alsóbb szinten csak telefonálás, felsőbb szinten internet hozzáférés is, beleértve az emaileket, feladatokat, névjegyzéket, tehát mindent, ami egy Outlookban van

- kisebb cégeknél lehet csak annyi különbség, hogy alsóbb szinten havi számlaösszeg limit van, felsőbb szinten viszont nincsen korlátozás

- alsóbb szinten nincs roaming engedélyezve, vagy csak korlátozottan, felsőbb szinten igen

..és persze ezek kombinációi, cégtől függően.

2014. ápr. 29. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!