Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Egyéb kérdések » Mikor kell a felvilágosítást...

Mikor kell a felvilágosítást megejteni? Anyum ugyanabba a hibába esik!

Figyelt kérdés
Hello. Van két kishúgom, 10, ill. 11 évesek. Anyunak felhoztam, hogy 1-2 év, és el kellene mondani burkolva a kicsiknek, hogy mi a helyzet, de meg sem hallotta. Nagyon bánt engem, mert nálam sem vett tudomást róla ("ráér még alapon"), és megtörtént a baj. :( Amúgy annyiból vagyok még érintett ("a nővérségen kívül", hogy orvostan hallgató vagyok, talán így valamennyivel többet tudnék segíteni a folyamatokban, mint anya.) Sztetek mi a megoldás? Én kellek? Mennyi az ideális életkor? Ne szúrjatok le, ez fontos most nekünk. Köszi!
2010. jún. 14. 22:00
1 2 3 4
 1/34 A kérdező kommentje:
Kamaszos anyukák, de mindenki! Légyszíves írjatok!
2010. jún. 14. 22:01
 2/34 anonim ***** válasza:
35%

Szerinted még nem tudják?

Ugyan már, manapság nincs erre szükség, de az iskolában is tartanak ilyen órákat. Nem kell nekik tudományos előadást tartanod.


d,ptj

L

2010. jún. 14. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/34 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem anyukádnak valamiért kellemetlen erről beszélni. Ajánld fel neki, hogy majd te elmondod a kicsiknek, amit tudniuk kell. Ideális életkor nincs, ez folyamatos munka kellene hogy legyen egész kiskortól kezdve.
2010. jún. 14. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/34 anonim ***** válasza:
100%