Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Egyéb kérdések » Mikor kell a felvilágosítást...

Mikor kell a felvilágosítást megejteni? Anyum ugyanabba a hibába esik!

Figyelt kérdés
Hello. Van két kishúgom, 10, ill. 11 évesek. Anyunak felhoztam, hogy 1-2 év, és el kellene mondani burkolva a kicsiknek, hogy mi a helyzet, de meg sem hallotta. Nagyon bánt engem, mert nálam sem vett tudomást róla ("ráér még alapon"), és megtörtént a baj. :( Amúgy annyiból vagyok még érintett ("a nővérségen kívül", hogy orvostan hallgató vagyok, talán így valamennyivel többet tudnék segíteni a folyamatokban, mint anya.) Sztetek mi a megoldás? Én kellek? Mennyi az ideális életkor? Ne szúrjatok le, ez fontos most nekünk. Köszi!
2010. jún. 14. 22:00
1 2 3 4
 21/34 anonim ***** válasza:
100%

22:11


egyetértek, hogy kell a tiniknek a felvilágosítás, sőt, már a kamaszkort megelőzően is, de azért azok a tinik, akik itt butábbnál butább kérdéseket feltesznek, bizony elég nagy szegénységi bizonyítványt állítanak ki magukról.

itt az internet, csak utána kéne nézniük a dolgoknak, amiben bizonytalanok.

én azt mondom, ha ilyen érdektelenek, lusták utánaolvasni a témának, meg is érdemlik a sorsukat.

2010. jún. 14. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/34 anonim ***** válasza:
100%

Jah és még azt hozzátenném, hogy a mensesük és előjeleik (mellnövés, folyás, szőrösödés) 1-2 és jelentkezik, nekem is 12 évesen jött meg, mint a legtöbb barátnőmnek, szóval legalább azt nem kéne halogatni, mert nagynénim mesélte, hogy régen erről nem volt szokás beszélni és amikor neki meg jött (10 évesen) azt hitte, hogy beteg és meg fog halni, ez nem vicc.

Előző 22N voltam.

2010. jún. 14. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/34 anonim ***** válasza:
100%