Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Egyéb kérdések » Mikor kell a felvilágosítást...

Mikor kell a felvilágosítást megejteni? Anyum ugyanabba a hibába esik!

Figyelt kérdés
Hello. Van két kishúgom, 10, ill. 11 évesek. Anyunak felhoztam, hogy 1-2 év, és el kellene mondani burkolva a kicsiknek, hogy mi a helyzet, de meg sem hallotta. Nagyon bánt engem, mert nálam sem vett tudomást róla ("ráér még alapon"), és megtörtént a baj. :( Amúgy annyiból vagyok még érintett ("a nővérségen kívül", hogy orvostan hallgató vagyok, talán így valamennyivel többet tudnék segíteni a folyamatokban, mint anya.) Sztetek mi a megoldás? Én kellek? Mennyi az ideális életkor? Ne szúrjatok le, ez fontos most nekünk. Köszi!
2010. jún. 14. 22:00
1 2 3 4
 31/34 anonim ***** válasza:
100%

22:26-osnak:

Ne haragudj az offért, de ez elég bunkóság tőled, hogy azt írod, hogy ha ilyen lusták utánanézni, akkor megérdemlik. Egy, épp azt teszik, mikor itt felteszik a kérdést, kettő, nekik nem általánosságokra van szükségük, hanem a saját konkrét esetük segítségére. Mért ne használhatnák ki ezt az oldalt, ahol könnyebben, gyorsabban kapnak választ? És egyébként arról, hogy nem felvilágosultak, nem ők a hibások, hanem a szülők, akik nem világosították fel őket. Vegyünk egy egyszerű példát: A 6 éves kisgyerek nem tudja, hogy hol dolgoznak a szülei, mikor megkérdezi a tanító néni. Szerinted a gyerek a hibás?

Bocsi

2010. jún. 15. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/34 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem olyan tízévesen. Amikor már megértik, de még nem kezdődött el a kamaszkor.
2010. jún. 15. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/34 anonim ***** válasza:
100%

9:48


az a baj, hogy nincs annyi eszük, hogy tudnák, hol nézzenek utána. még véletlenül sem egy orvosi oldalon kérdeznek, hanem egy olyan oldalon, ahol szintén túlnyomórészt tájékozatlan tiniktől kapnak választ.

és igenis tehetnek róla, hogy tudatlanok, mert az interneten kapnának rá választ, már nem 20 évvel ezelőtt vagyunk.