Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Egyéb kérdések » Mikor kell a felvilágosítást...

Mikor kell a felvilágosítást megejteni? Anyum ugyanabba a hibába esik!

Figyelt kérdés
Hello. Van két kishúgom, 10, ill. 11 évesek. Anyunak felhoztam, hogy 1-2 év, és el kellene mondani burkolva a kicsiknek, hogy mi a helyzet, de meg sem hallotta. Nagyon bánt engem, mert nálam sem vett tudomást róla ("ráér még alapon"), és megtörtént a baj. :( Amúgy annyiból vagyok még érintett ("a nővérségen kívül", hogy orvostan hallgató vagyok, talán így valamennyivel többet tudnék segíteni a folyamatokban, mint anya.) Sztetek mi a megoldás? Én kellek? Mennyi az ideális életkor? Ne szúrjatok le, ez fontos most nekünk. Köszi!
2010. jún. 14. 22:00
1 2 3 4
 11/34 anonim ***** válasza:
84%
Meg kell várni, hogy kérdezzenek, de ha kérdeznek, akkor nem olyan hülyeségeket kell mondani, hogy két méhecske találkozik. Mert általában itt van a hiba. Meg fog kérdezni és csak akkor mondd el nekik :) Én is eüs vagyok, tanultam pedagógiát is, ott mondták ezt, úgy gondolom jól gondolják.
2010. jún. 14. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/34 anonim ***** válasza:
100%
Nem kell megkérdezni anyukádat, úgy is azt mondaná, hogy majd, majd, majd ő. Amikor érzed, hogy megfelelő a pillanat, lazán rátérsz a témára. Hajrá
2010. jún. 14. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/34 A kérdező kommentje:
ÖÖÖ... 22:14 és 22:16! :) Elírtam.
2010. jún. 14. 22:18
 14/34 anonim ***** válasza:
84%

pontosabban milyen felvilágosításra gondolsz?

ha arra, hogy mi kell ahhoz, hogy gyerek szülessen, ezt már rég tudják, ne aggódj.

ha pedig arra gondolsz, hogy meg fog jönni a menstruációjuk, akkor már nagyon itt van az ideje.

beszélgess el velük, vegyél nekik könyvet is akár erről.

2010. jún. 14. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/34 A kérdező kommentje:
Köszönöm segítőkész emberkék! 22: 18: lehet, hogy ez lenne... :(
2010. jún. 14. 22:20
 16/34 anonim ***** válasza:
100%