Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Szülő-gyermek kapcsolat » Csak szerintem felháborító,...

Csak szerintem felháborító, amit az anyám csinált?

Figyelt kérdés

19 éves lány vagyok, magántanuló, idén érettségizem. Szabadúszóként dolgoztam eddig, programozó vagyok/leszek. Próbálkozok saját céggel is. Édesanyám egy kórház gazdasági igazgatójának a titkárnője és nagyon kedves főnöke van. Tanácsokat adott a vállalkozáshoz stb. Egyszer dolgoztam is neki, pár napos meló volt. Nyáron tanulni, dolgozni és pihenni szerettem volna, hogy szeptembertől egy szuper fejlesztőcsapatnál (alomfizuval) felkészülten kezdhessek. Erre anyám ma közli, hogy ja amúgy a főnöke munkát ajánlott nekem nyárra és elfogadta helyettem.

Iszonyatosan ki vagyok bukva, keresztbevágta a terveim, hogy ő bevágódhasson a főnökénél. Kérdeztem, hogy mi a munka, erre: hát valami bitcoinos cucc.... ???????

Mondom es rengeteg terulet van, programozas tobbfele nyelv, szoftver, webganyerkedes, halozatepites, rendszergazda stb stb. Mi van ha nem ertek az adott terulethez?

Anyam valasza: jajj hat amit az info reszleg muvel az biztos megy neked is.



Ertem a joszandekot, de ez szerintem nem igy megy. Fogalmam sincs mit csinaljak mert jovok eggyel a fonokenek a tanacsai miatt de azt egy uveg piaval akartam meghalalni nem ezzel. Persze ertem en hogy egy korhazba vadaszni kell az olcso informatikusokat na de igy, zsarolassal kell?



2018. márc. 21. 17:48
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
91%
Még időbe álitsd le mert ugy jársz mint egy barátnőm akinek Anyuci a munkát és a házasságát is leszervezte, most meg válik költözik,menekül.
2018. márc. 21. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:
89%
Nem, ez valóban durva. Mi az, hogy a megkérdezésed nélkül, bármit elvállal a nevedben?!
2018. márc. 21. 17:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 anonim ***** válasza:
95%