Kezdőoldal » Egészség » Betegségek » Azi Sandoz antibiotikum...

Azi Sandoz antibiotikum aggasztó mellékhatások. Valaki tapasztalta még? Mit tegyek?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Kicsit hosszúra sikeredett, ne haragudjatok ...


Január 6.-án, kedden felírták az Azi Sandoz 3 szemes antibiotikumot, akkor kb. 1 hete voltam benne a betegségemben. A 3 napot kedden, szerdán és csütörtökön le is tudtam.

Nem tudom mennyire kell ezzel ágyban feküdni, de én szerdán és csütörtökön is délelőtt vizsgáztam, délután és este ágyban voltam.

Sajnos a tájékoztató autós részét figyelmen kívül hagytam és levezettem pénteken 400 km-t. A problémák szombat óta fenn állnak.

Az első problémám a bal térdemmel van. Recseg-ropog, csikorog és a hajlatban egy pár cm hosszan (ez a térdre is vonatkozik) szinte alig lehet hozzáérni, nagyon érzékeny. Ízületi gyulladásra tippelek, a tájékoztatóban benne is volt. Esetleg azért pont a bal térdem, mert a kuplungot azzal nyomtam ki, a jobb lábam viszonylagosan pihent?


A másik, számomra még aggasztóbb probléma odalent van.

Szombat óta a zászló nem úgy áll, ahogy kellene, reggel és izgalmi állapotban is csak maximum 60-70%-os.

Ha sikerül teljesen merevnek lennem, a hatás 5-10 percen belül lecsökken a fenti szintre.


Emiatt nagyon kínosan érzem magam, főleg, mert csak 22 éves vagyok, nem kellene ilyeneknek jelentkeznie ...

Okozhatja az Azi Sandoz valamilyen formában?

Az orvos által mondott tíz nap 16.-án lejár. Akkora elvileg teljesen kiürül a szervezetből a gyógyszer hatóanyaga(i) és minden újra a régi lesz?


Aki jártas a témában, vagy tapasztalt ilyet, kérném a segítségét.


Előre is köszönöm!


UI: Negatív megjegyzéseket kérem mellőzzétek, köszönöm!



2015. jan. 13. 19:41
 1/6 anonim ***** válasza:
Egy dolgot hagytál ki: mi az alap betegséged, amire szeded? :D
2015. jan. 15. 15:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
39%
Tököm tele van, hogy minden kis szarra nyakló nélkül írják fel az antibiotikumot. Igen, kérdező, könnyen lehet, hogy az Azi Sandoz áldásos hatásával állsz szemben.
2015. jan. 15. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim válasza:
58%
Nekem is Azi sandozt írt fel a háziorvos valami bakteriális fertőzésre és komolyan mondom a mellékhatásaitól sz@rabbul voltam, mint magától a betegségtől. Éjszakai verítékezés nagyon durván, napközben random hőhullámok és fokozott izzadás, fejfájás, szédülés, zsibbadtak a lábaim és kiütések is kijöttek a jobb karomon. Eddig nevettem azokon, akik a gyógyszereket szidják a sok mellékhatás miatt. Na most már tudom, hogy ez nem alaptalan. Ez a gyógyszer egy rakás sz..r.
2015. aug. 29. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
51%
A betegség miatt vagytok rosszul, nem a gyógyszer miatt. Rendszeresen van arcüreg gyulladásom, egyedül ez a gyógyszer segít. Kicsit lenyom, mikor beszedem, ezért lefekvés előtt veszem be, de ezenkívül semmi más. Az összes többi bajotok a betegség miatt van.
2018. nov. 6. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim válasza:
4-es akkorát tévedsz, hogy kb recseg. Asszonynak takonykórra felírták, olyan tüszős mandulagyulladása lett tőle, hogy egy hónapig szenvedett utána...
2021. dec. 1. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Vegyük végre tudomásul, hgy antibiotikum méreg. Méreg, ami elpusztítja a baktériumoot. De attól még MÉREG!
2021. dec. 2. 08:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2023, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!