Kezdőoldal » Egészség » Egyéb kérdések » Mit tegyek? Nagyon szégyenlem,...

Mit tegyek? Nagyon szégyenlem, ami történt, ezért nem fordultam még senkihez se. A minap kipróbáltam az anális izgatást. Mivel tök amatőr vagyok, nincs hozzá eszközöm, és egy körülbelül 6 centiméteres ceruzával próbáltam, de az bent maradt.

Figyelt kérdés

Nagyon megijedtem. Tegnap még nem tudtam kivenni, olyan mélyen volt,ma is próbáltam, de egyszerűen eltűnt.

Mi történt? És mit tegyek? Szégyenlek nőgyógyászhoz menni vele, szüleimhez még jobban szégyenlek ezzel fordulni. Kérlek csak normális hozzászólást írjatok.

17/L


2009. nov. 9. 15:03
1 2 3
 1/25 anonim ***** válasza:
Ha nem tudod kikakilni akkor bizony nincs más megoldás csak az orvos...
2009. nov. 9. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/25 anonim ***** válasza:
Ha ez nem kamu, akkor várd meg, hátha a széklettel kiürül. Ha nem, akkor menj el dokihoz.
2009. nov. 9. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/25 anonim ***** válasza:
Elvileg a széklettel távoznia kellene.... Mondjuk 6 centi az elég hosszú. Ha biztos nem jött még ki, menj orvoshoz, mert a végbélben (majd a vastagbélben is ha terjed) komoly fertőzéseket okozhat egy nem steril, idegen "tárgy".
2009. nov. 9. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/25 anonim ***** válasza:

Hát, ez a cikk épp ide vág:

[link]

2009. nov. 9. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/25 anonim ***** válasza:

Ezzel fölöslegesen mész nőgyógyászhoz mivel az csak a hüvelyi dolgokkal foglalkozik.

Amúgy meg szégyelheted is. Az orvos is ki fog röhögni, ezt bizton állíthatom. Ma személyesen néztem végig, ahogy egy fél kórház (szó szerint) röhög egy hasonló eseten.

2009. nov. 9. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/25 anonim ***** válasza:

Erről egy egyetemi "urban legend" jut az eszembe: