Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Lehetséges hogy modafinil...

Lehetséges hogy modafinil függő lettem?

Figyelt kérdés
Vettem pár hónapja 10 szemet, mert úgy éreztem hogy kell az egyetemhez. Viszont azóta teljesen káosz az életem, nem tudok koncentrálni a tabletták nélkül, állandóan fáradt vagyok, amikor meg szedem folyton izzadok, pánikrohamok jönnek rám a legváratlanabb helyzetekben, és szinte egyfolytában óngyilkos akarok lenni. Létezik hogy mindezért 10 nyomorult szem "placebo" felelős? (netről rendeltem, szinte biztos voltam benne h kamu). Menjek el ezzel orvoshoz?
2019. júl. 26. 08:42
 1/4 anonim ***** válasza:
Ezek drogok.
2019. júl. 26. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Nem lehetséges, hanem pontosan ez történt.
2019. júl. 26. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim válasza:

Én is szedtem, de nem lehet rászokni, nem okoz sóvárgást mint a tudatmódosító szerek.

Szerintem más miatt van.

2019. júl. 29. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Fogalmad nincs, hogy mit etettek veled! Életveszély netről "gyógyszert" rendelni! Ha ilyen súlyos panaszaid vannak hónapok óta, akkor feltétlenül menj orvoshoz. Csak az a baj, hogy az egyik drogtól való függést (ráadásul nem is lehetnek biztosak benne, hogy mitől) egy másik droggal fogják tünetmentesíteni.
2019. júl. 31. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!