Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Az egyetem teljesen be stressz...

Az egyetem teljesen be stresszelt.Maximalista is vagyok,viszont ilyen állapotban amiben vagyok hogy tanuljak?

Figyelt kérdés

Első éves hallgató vagyok szociális munka szakon.Tudom,nem nehéz szak,de én mindenből 100%-an akarok tudni mindent.

Két hónap alatt rengeteg mindent legyezteletem,leírtam gépre is,könyvet is olvastam,tanultam napi 4 órákat.

Viszont nem alszok rendesen egy jó ideje.

Magánéleti,családi gondok,munkahelyet is keresek közben mindenhonnan stressz ér ,így a napi 4 óra alvás a max ami miatt nem bírok órán figyelni.

Itthon sem tudok tanulni már vagy két hete és nagyon idegesít hogy nem lesz meg a vizsga és ezzel az idegesseggel ha leülök tanulni ugyanott tartok.

Nincs értelme,mert semmi nem marad meg a fejemben és ülve nem tudok maradni tanulás közben

Úgy érzem az egész tanulás egy feszültség számomra.

A szívem majd kiugrik a helyéről mert annyira a bizonyítási vágy van bennem.

Borzasztóan elfáradtam mentálisan ,és nem tudom mit tehetnék.

Ha tanulok is ugyanúgy stresszelek de így hogy már ez sem megy borzasztóan ki vagyok készülve.

Egy hónap és viszgaidoszak és gozom sincs hogy egyáltalán amilyen módszerrel és amiket megtanultam jók lesznek-e.

Mit tehetnék?Hogy ne görcsöljek rá ennyire az egészre?egyszerűen én mindig mindenre ragorcsolok.Mindig maximálisat akarom nyújtani.

Mindenhol.

Itthon is,suliba is ,munkahelyen is és úgy érzem már nagyon elfáradtam.



nov. 22. 15:26
 1/8 anonim ***** válasza:
75%

a maximalizmus egyenes út a depresszióhoz, valahol ezt írták.

valszeg úgy tanultad meg - tévesen - a gyerekkorodban, hogy te csak akkor vagy szerethető, ha tökéletesen teljesítesz. Ez nem igaz, tehát most azonnal bukjál meg valamiből, hogy megnyugodj! :-)

nov. 22. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

Igazából én sosem kaptam elismerést még akkor sem,amikor elértem valamit.