Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Egyetemista vagyok fáradtan...

Egyetemista vagyok fáradtan sem tudok sokszor elaludni. Mit tehetnék?

Figyelt kérdés

Harmadéves mérnökhallgató vagyok. Eddig minden tárgyam meglett időben. Eléggé lefoglal a suli.

Most kezdődtek meg a zh írások és a javában zajlanak a házibeadások. Már csúszásban is vagyok a beadandókkal.


Már másodéves korom óta van olyan, hogy fáradt vagyok, éjjel is tanulok, mégsem tudok aludni a reggeli zhig pár órát. De olyankor is megcsinálom újabban, amikor nincs zh. Befekszem az ágyba és nem tudok elaludni, forgolódom, nézek magamban, de nem megy.


Járok sportolni is. Azt vettem észre, hogy jót tesz, viszont tegnap éjjel az sem segített. Van, hogy zhk után haza kell jönnöm, hogy kialudjam magam, mert annyira kész vagyok, hogy szédülök és hányingerem van. Viszont így felborul kicsit az alvásrendem és egész hét így megy el. Félek, hogy már rámegy a félévem.


Hallottam a citromfű teáról. Néhányszor kipróbáltam, azt hiszem segít. De talán mentálisan van valami problémám. Hogy tudnék elaludni?


2012. okt. 16. 15:23
 1/2 anonim ***** válasza:
Valeriána relaxot vegyél be estére! Reggel, délben és este igyad a citromfű teát pluszban. Így már reméljük segít.
2012. okt. 16. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Szerintetek ez normális? Rendben, tudom, hogy el szeretnéd végezni az egyetemet, de nem tűnt fel, hogy a tested és az egész lényed kézzel-lábbal tiltakozik egy ilyen életstílus ellen?
2012. okt. 16. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.