Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Mentális egészség » Hogy lehetnek ekkora különbség...

Hogy lehetnek ekkora különbségek pszichiáterek között?

Figyelt kérdés

Eddig 3 pszichiáternél jártam. Az egyik kiírta az escitalopram nevű antidepresszánst és mellé 0,25 mg frontint. A szedés menete : 2 napig 1-et aztán 2t. Pár nap után olyan rosszul lettem hogy nem mertem tovább szedni. Ezután egyedül a frontint szedtem ha rosszul éreztem magam( tudom helytelen). Innen egy hanyatlás indult az állapotomban. Egyre többet voltam rosszul, már olyan szinten hogy a munkahelyemet is ott hagytam. Felkerestem egy magánpszichiátert aki felírta a 75mg Olwexya nevezetű antidepit, szintén pár napig 1 et, majd 2t kellett szednem. A 4dik nap annyira rosszul lettem hogy alig láttam, a testem érzéketlenné vált, a fejemben nagyon furcsa zsibbadás szerű érzések voltak. Felhívtam a pszichiátert hogy ez normális-e ? Mire közölte hogy a gyógyszer ilyet nem okoz szedjem csak tovább. Nem szedtem, mert nem bírtam. Ezek után nem mentem vissza hozzá. Újabb szünet , frontin szedtem ha rosszul voltam. De elhatároztam hogy most már bármi áron de megakarok gyógyulni. Egy másik városban találtam egy nagyon igényes kedves pszichiáter-terapeuta szakembert. Lassan 1 hete szedem a Sertralin 50mg antidepit és hozzá 0,5 mg Frontint. A szedés menete: 1 hétig csak felet kell és 2 hét után is úgy kell az egészet, hogy reggel fél meg este is. Eddig semmit nem tapasztaltam , kivéve sajnos a szexuális problémát, de azt mindegyiknél szintén érzékeltem. De emiatt már nem hagyom ezt abba. A Doktornő alaposan kikérdezett és igencsak húzogatta a szemöldökét az előző gyógyszeres "kezelések" hallatán. Főleg azon hogy milyen dózist mennyi idő alatt akartak szedetni velem.

Sajnos az elmúlt idő alatt hozzászoktam a frontinhoz, ezt is megállapította az orvos , hogy ez is okozhat jó pár tünetet. De úgy érzem haladok végre felfele a lejtőn több év szenvedés után.


Nem is tudom mi lenne velem ha nem találom meg ezt a nagyszerű szakembert. Bár 50 km-re van a lakhelyemtől de megéri bejárnom hozzá.

Ti tapasztaltatok hasonlót?


20/L


2016. aug. 21. 14:12
 1/4 anonim ***** válasza:
Fura, de én is hallottam már ilyet, néha az az érzésem,hogy random felírnak egyet. (Nagyon sok hasonló gyógyszer van). Most hogy vagy? Megirod?
2016. aug. 21. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Mint ahogy nincs két egyforma ember, nincs két egyforma pszichiáter sem.

Milyen betegséged van?

Én Olwexyát szedek, és nincs tőle semmi bajom. Viszont amikor Frontint szedtem, akkor egész nap csak szédelegtem és álmos voltam, hiába ittam meg akármennyi kávét...

Érdekes.

2016. aug. 21. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
5 napja szedem ezt az új gyógyszert és tegnap estétől kezdek kicsit rosszul lenni. Picit mintha erősödnének a már meglévő tüneteim. Eddig az elmúlt 5 napban tök jól voltam most már annyira nem. Reménykedtem hogy úgy is marad de sajnos úgy látszik én mindegyik antidepresszánstól rosszul vagyok :/
2016. aug. 22. 09:21
 4/4 anonim ***** válasza:
A pszichés betegségeket pszichés módszerekkel kell kezelni. A gyógyszer jó esetben is csak a tünetet enyhíti, a legritkább esetben gyógyít. Miért nem inkább terapeutához mentél?
2016. aug. 22. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!