Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Mentális egészség

A kérdés

Köze lehet az antidepresszánsnak a hízásomhoz?

Vékony voltam mindig. 3 hete tettem le az antidepit (elicea) egyik napról a másikra. Szerintem ugyanannyit eszek, mozgok mint előtte, de nagyon beles lettem. Nem birtam ma begombolni a farmerem, ami 3 hete még jó volt.

Keress kérdéseket hasonló témákban: Elicea, hangulatjavítás, antidepresszáns, depresszió, szorongás, hízás, pocak, has, háj

  ápr. 3. 19:51  Privát üzenet  

A válaszok
Én az antidepi alatt híztam. A pszichiáter meg is magyarázta, hogy mióta nem stresszelek és szorongok annyit, nem égetek annyi kalóriát, így nem kéne annyit zabálnom, mint régen. Én meg azt hittem a vékonyságom genetika.. Ja genetikailag túlérzékeny a stresszmérőm.

A válaszíró 57%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/3Időpont ápr. 3. 19:57 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Szokott az antidepresszánsoknál mellékhatásként fellépni a hízás, viszont ez a gyógyszer szedése alatt jelentkezik, és nem miután elhagytad. Valószínűleg más miatt hízol.

A válaszíró 76%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/3Időpont ápr. 3. 20:19 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

"de nagyon beles lettem"

Na akkor szerinted mitől is híztál ?



A válaszíró 54%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/3Időpont ápr. 3. 20:21 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Létezik olyan x idő elteltével, nincs hatása a antidepresszánsnak?
Nektek mi volt a pozitíva hatása az antidepresszánsnak miután beállt a gyógyszer?
A scippa mennyire számít erős antidepresszánsnak?
Mi az együttes hatása az antidepresszánsnak/nyugtatónak a drogokkal vegyítve?
Volt-e mellékhatása az antidepresszánsnak, ha szedtél?
Az antidepresszánsnak a szedés 2 hónapját követően is jelentkezhetnek (új, korábban nem észlelt) mellékhatásai? Mi van, ha még nem igazán érzem, hogy használna, ez normális?...

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések a Mentális egészség rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!