Kezdőoldal » Egészség » Táplálkozás » Hogy hízzak meg újra?

Hogy hízzak meg újra?

Figyelt kérdés

Hello! Két éve volt egy evészavarom 3 hónap alatt leadtam 20 kg-t, ekkot gyógyszeres orvosi kezelést kaptam amely 1 évig tartott. Bár szedtem a gyógyszert mégsem javult a súlyproblémám. Az evés zavar előtt 174 cm és 78 kg voltam. Most alig 60 kg. Mit egyek hogy újra a régi legyek, étvágyam nem igazán van és hamar elérem a teltség érzetet is.

A nagy súlyveszteség miatt csúnyán fogytam le (látszanak a csontok, izmaim itt-ott leépültek). Segítség!


2011. júl. 8. 13:25
 1/6 anonim ***** válasza:

laikus vagyok, szóval ne vedd 100%nak, amit mondok!

sztem kezdj el sportolni. izmosodni is fogsz, meg lehet h az étvágyad is megjön, ha sok energiát használsz fel.

2011. júl. 8. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 Smartguy86 ***** válasza:

Étvágyra a legjobb, ha elkezdesz szedni valami multivitamint. Legyen benne jó sok B-vitamin, lehetőleg mindegyikből.


Evés: rizs, kenyér és egyéb szénhidrátok, hús és zöldségek. Napi 5x egyél.


Sportolj, hogy jó legyen az anyagcseréd!

2011. júl. 8. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 bix ***** válasza:
a laikus ötlete jó volt. ha mozogsz akkor megjön az étvágyad...
2011. júl. 8. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
én is kb ezeket írtam volna:) egyébként még annyit hozzátennék, hogy ne akarj hirtelen túl sokat visszahízni mert úgy jársz mint én (striák, narancsbőr)
2011. júl. 8. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat, megfogadom őket. Melyik sportot érdemes űzni?
2011. júl. 8. 15:52
 6/6 Smartguy86 ***** válasza:

Aerob edzést mindenképpen, tehát futás, úszás, akármi, ami dinamikus mozgás. Aztán mellette lehet statikusan edzeni izomerőre pl súlyzókkal, gépekkel.


A hagyományos sportok elmennek dinamikusnak... mondjuk vannak olyanok, amik nem mozgatják meg az egész testet.

2011. júl. 8. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések: