Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Mit tennél egy üzlet ilyen...

Mit tennél egy üzlet ilyen dolgozójával szemben?

Figyelt kérdés

Vettem egy bringát pár hónapja. Sajnos már többedjére kellett visszavinnem, mert mindig kijött rajta valami probléma. Mentem vissza érte a napokban, amikor a szerviz munkalapot meglattam rajta, amire a fellepo probléma mellett nem a nevem volt felirva, hanem ez: A nyomoréké. Bementem balhézni, hogy ez mi a fhasz, de tagadták, biztos véletlen cetlit felkaptak és rákerült. Érdekes, pont az én bringámra, a mellette lévő összesre mind normálisan voltak a nevek felírva.


Beszéltem a főnökkel telefonon, mert aznap vidéken volt és ledobbent ezen. Azt mondta, utána fog járni. Szerintem csak nyugtatgatott. Mondtam, ha van infója, hívjon fel. Azt mondta, fog. Ha hétfőig nem hív vissza, azon gondolkodom, a Fogyasztóvedelemhez fordulok. Nálam van a papír a felirattal, lefotóztam, ahogy áll a bringa a többi közt, jól látható a felirat rajta.


Szerintetek jó döntés lenne?


2020. jún. 26. 22:51
1 2 3
 1/24 anonim ***** válasza:
14%
Bringát a bringa boltból!
2020. jún. 26. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/24 anonim ***** válasza:
63%

Hát, ha többször kellett már visszavinned, akkor az a nyomorék, aki nem volt képes már elsőre is jól megszerelni a bringádat, szóval az simán elírás és valójában úgy szólna: a nyomoréktól.


A főnök helyében én fegyelmit adnék a dolgozónak és bocsánatkérésre kötelezném.

2020. jún. 26. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/24 A kérdező kommentje:
Nem a szerelés a gond, az jó volt. Mint kiderült, a bringa anyagai nem túl elsőosztályúak, 63 ezerért vettem, nem akarok 100 ezres biciklit. Fogyasztóvédelem, ha nem kárpótol a főnök?
2020. jún. 26. 23:05
 4/24 anonim ***** válasza:
59%

Kárpótol?

Ez itt nem Amerika.

2020. jún. 26. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/24 anonim ***** válasza:
84%
Szerintem a fogyasztóvédelem nem foglalkozik dolgozói-magatartásbeli problémákkal, itt a főnöknek kellene helyretenni az alkalmazottat és kárpótolnia téged legalább azzal, hogy nem kér pénzt a nagyszerű kiszolgálásért. De ez valóban nem Amerika, és hát amilyen a főnök, olyan a beosztott is.... Én tuti leteremteném, ha az én alkalmazottam lenne!
2020. jún. 26. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/24 anonim ***** válasza:
72%

Fogyasztó védelem nem foglakozik ilyennel


Ez becsület sértés mint termék technikai problémájával való visszaélés v direkt nem javitás és v pénz visszaélés

2020. jún. 26. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/24 A kérdező kommentje:
Hova forduljak?
2020. jún. 26. 23:13
 8/24 anonim ***** válasza:
43%
talán a Békéltető Testülethez.
2020. jún. 26. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/24 A kérdező kommentje:
#6: fogalmazd már újra, mert semmit nem értek ebből.
2020. jún. 26. 23:24
 10/24 anonim ***** válasza:
77%
Szerintem többre mész ha pl van Facebook oldaluk, vagy akár a sajátodén kiteszed azt a képet és leírod a sztoridat. Biztos nagy hír értéke lenne helyi viszonylatban, és ha már kicsit rontaná a bolt forgalmát...
2020. jún. 27. 01:34
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!