Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Hogyan reagáljátok le a...

Hogyan reagáljátok le a vásárló panaszkodását?

Figyelt kérdés

Dohányboltos vagyok, de máshol vásárlás közben is tapasztalom, hogy az eladónak panaszkodnak már fizetés közben, hogy mindaz amit megvettek amúgy milyen drága... Van, ami alapvető szükséglet, és meg kell venni, ártól függetlenül, de a cigit vagy a felesleges nyalánkságokat nem kötelező, amit leverek az eladón ismétlem FIZETÉS KÖZBEN holott nem ő árazza be, sőt a kosarába sem ő tette, csak kifizetteti a termékeket.

Évek óta jól kezeltem, mindig reagáltam rá kedvesen, mosolyogtam, de már elég idiótán érzem magam, hogy rámakasszák, hogy minden drága, nincs pénzük stb én meg kedvesen mosolygok továbbra is, mikor már unalmas és kínos ennyire “belelátni” a pénztárcájukba... Nyilván nem vágom a fejéhez, hogy “hát szokjon le - akkor ne vegye meg - akkor minek csinálja” mert sem pofám nem lenne hozzá, de ha lenne sem engedhetném ezt meg magamnak.

Eladók!!! Más hogy csinálja? :D



2021. márc. 29. 09:36
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:
Engem a kasszások idegesítenek. Ki kéne irtani mind.
2023. febr. 24. 07:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!