Kezdőoldal » Emberek » Magány, egyedüllét » Ha nem teszek semmit innen...

Ha nem teszek semmit innen egyenes út vezet az alkoholizmushoz?

Figyelt kérdés

Pályakezdő mérnök vagyok, egyre komolyabb feladatokat bíznak rám, így egyre többet dolgozok, tanulok otthon, emellett nincs semmilyen szociális kapcsolatom, a munkatársaim mind 10 évvel idősebbek.


Utóbbi időben kezdtem el italozni, eleinte egy-egy sör este, most jutottam el oda, hogy fél üveg gin, esetleg whiskey is elmegy. Segít ellazulni, jobban érzem magam. Ez még belefér? Vagy esetleg ez már alkoholizmus?


2021. jan. 16. 16:47
 1/9 anonim ***** válasza:
27%
Ez már alkoholizmus. Inkább szívjál füvet ha el akarsz lazulni.
2021. jan. 16. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
Nem fér bele, de szerintem te is érzed.
2021. jan. 16. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Alkoholizmusnak azt hivjak ha valaki napi szinten fogyaszt alkoholt. Ez lehet 1 deci is de lehet fel liter is.

Nem. Nem fér bele. A fu egyebkent tenyleg jobb ötlet mint az alkohol. (persze itt nem hatalmas adagokban kell gondolkodni, max egy szivas)

Ha ennyire stresszelsz a munkahelyeden, akkor inkabb valts. Nem birod kezelni ezt a mennyisegu stresszt sajnos vannak ilyen emberek es ez hosszu tavon ki fog csinalni.

2021. jan. 16. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Erős képzavar az "egyenes" utat összemosni az alkohollal. :-))

Komolyra fordítva; igen.

2021. jan. 16. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
0%

Nem feltétlenül én már évek óta megiszok napig átlagosan 2 sört.

Néha van, hogy kihagyok egy napot vagy csak 1 sört iszok. De olykor előfordul hogy megiszok 1 üveg bort ha rossz paszban vagyok vagy kikészített a munka esetleg fél üveg töményet vagy 4 sört.De ez ritka. A sör a kedvenc italom a napi rutinom része az eseti 2 sör (nyugodtan le lehet pontozni)