Kezdőoldal » Emberek » Magány, egyedüllét » Hol tudnék barátokat valódi...

Hol tudnék barátokat valódi emberi kapcsolatokat szerezni? Budapesti tanárképző főiskolára járó hallgató vagyok és nem szeretem a szórakozóhelyeket a bulikat discot.

Figyelt kérdés
Az iskolában csak érdek kapcsolataim vannak csak. A bulizás pedig azért sem jöhet szóba mert nem iszom nem drogozom nem cigizem. És sajnos az iskolatársaim csak olyan helyekre mennek el ahol ezek alap követelmények... Így ezáltal barátaim sincsenek. Számomra az igazán jó buli egy tárca süti mellett való beszégetést jelent.

2014. jan. 8. 21:43
1 2
 1/12 A kérdező kommentje:
barátnőről nem is beszélve...
2014. jan. 8. 21:50
 2/12 anonim ***** válasza:
Nem tudom. Talán könyvtárban, szinházban. :)
2014. jan. 8. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:

ezt sajnos én sem tudom, ma már nagyon más a világ.

azt vettem észre, hogy az emberek szinte semmilyen közegben nem nyitottak erre, illetve felszínesek.


milyen érdeklődésed van?

2014. jan. 8. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
sokminden érdekel. Zene, technika, informatika, vallás, filozófia, fizika, politika, gazdaság. Olvasni nem szererek.
2014. jan. 8. 22:41
 5/12 A kérdező kommentje:
És kiegészíteném meg azzal a kérdésem hogy inkább a természetet szeretem vagy otthon punnyadok...
2014. jan. 8. 22:48
 6/12 anonim ***** válasza:

Járj el olyan közösségekbe ahol vannak vagy lehetnek hasonló érdeklődési körű emberek.

Pl vallás és filozófia témában szokott lenni egy halom nyilvános előadás. Pár ezek közül még hiteles is.

Vagy ha szereted a természetet akkor vannak természetjáró csoportok is. Nem ismerek egyet se de láttam már ilyen plakátot szóval biztos van.

Itt interneten is lehet bőven hasonló embereket találni, van itt mindenféle. És akár barátság is lehet a dologból, ha az internetes kapcsolatból átléptek az élő kapcsolattartásra is.

2014. jan. 8. 23:52
Hasznos számodra ez a válasz?