Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Mit csináljak kötözködő...

Mit csináljak kötözködő vendéggel?

Figyelt kérdés

Sajnos be lehet látni a konyhába. Múltkor is jönnek, kérdezik: egybe rakja bele a kislány a húst a hamburgerbe?

Ma meg itthagyta a pénzét egy vevő, mert feljebb toltam az orromon a szemüveget és ő nem akar így itt enni. 🤔

Az ilyenekkel mihez kezdjek? Vagy nem lehet velük mit csinálni?


2019. dec. 5. 19:06
 1/8 anonim ***** válasza:
Hulyék.. terelő vagy kitalalz valaszt adj.
2019. dec. 5. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Ez engem is erdekelne
2019. dec. 5. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
8%
"A vendégnek mindig igaza van"
2019. dec. 5. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Igazábol egy ertetlen emberrel nem lehet mit kezdeni. Ha normalis a vendeg el lehet neki magyarazni hogy igen a hus egybe megy a hambiba.lehet mashol tapasztalta hogy valamit mahinalnak es ezert kerdezi vagy teljesen masra gondolt es a megfogalmazas a rossz.

A masodikkal meg igazabol nem tudsz mit kkezdeni, vagy el lehet neki mondani hogy ettol semmi baja mert a penz fertozotebb es megvan a tisztasagi kovetelmeny,de ha idiota es a HACCP-vel a feje alatt alszik akkor hagyd ra. Nem ér annyit.

Amugy nagy az isten allatkertje.... egy nagyobb a mentalis fogyatekosság.

2019. dec. 5. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
A vendegnek mindig igaza van. Ezt hulyesegnek tartom. Ha normalis a vendeg es normalisan ki tudja fejezni a problemajat akkor lehet igaza es lehet megoldást talalni a problemara, de ha kivagyokmivagyok es visit, vonyit add vissza a penzet koszond meg es nincs kiszolgalas. Nem vagy kapcarongy.
2019. dec. 5. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Két opció van.

1. Beláthatatlanná tenni a konyhát.

2. Meg kell tanulnod elengedni az ilyeneket.


Persze lehet visszaszólni, de az hamar forgalomcsökkenéshez, netán kirúgáshoz vezethet, illetve át lehet menni más helyre, de ott sem jobb, sőt.

2019. dec. 5. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Meg kell kérni a vendéget, hogy üljön le és majd szólsz, ha kész a kaja.


Egyébként én is hagytam már ott így egy ilyen vendéglátóegységet, amikor láttam, hogy ugyanazzal a kézzel reszeli a sajtot, amivel a pénzt kezeli. Sorry, nem mindenkinek van gyomra ezekhez. Hogy pontosan mi a bajuk a vevőknek, láthatatlanban nem látjuk.

2019. dec. 6. 07:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
100%

Én is emberekkel dolgozom, 10+ből 9 agyhalott, fogyatékos, szavakkal kifenezhetetlenül idióta sepredèk, akik azt hiszik, hogy mivel ők a recepción fizettek övéké az egész cég, te pedig mivel egy alkalmazott vagy, egyben egy csicskàs is, nem pedig ember, ezért el kell tűrnöd mindent.

Szard le az ilyeneket. Velem is van amikor üvöltenek FELNŐTT EMBEREK, hogy a gyerekèt nem engedem lecsúszni karúszóban, mert az beakadhat és eltörhet, sőt le is szakadhat a karja. Vagy a felnőttet nem engedem levcsuszni a gyerekcsúszdàn, mert nem felnőtthez tervezték és meghibàdodhat, és ha pont alatta szakad le valami ott döglik meg.

Röviden: Az agyhalottakat le kell szarni, ha pedig baromsàgokat csinál, amitől te keberedhetsz bajba akkor le kell ba szni.

2019. dec. 6. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!