Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Vendéglőben mindig a vendégnek...

Vendéglőben mindig a vendégnek van igaza?

Figyelt kérdés
Mennyire igaz a fenti állítás? Hogy tapasztaljátok? Múltkor a szomszéd asztalnál hallottam hogy egy fickó jókai bablevest kér, kihozták neki a jókai bablevest, majd elkezdte verni magát hogy ő márpedig tyúkhúslevest, azonnal hozzanak neki egyet, ordibált, csapkodott, az egész étterem édesanyját szidta. Azt hittem a pincér elküldi a halálba a bunkó vendéget, de végig kedvesen bólogatott majd hozott neki egy húslevest.
2020. jan. 31. 16:16
 1/8 A kérdező kommentje:
ő márpedig tyúkhúslevest kért*
2020. jan. 31. 16:17
 2/8 anonim ***** válasza:
93%
Természetesen nem, de a balhé elkerülése érdekében, legtöbbször nem mondják meg a vendégnek, hogy nincs igaza. Így a legegyszerűbb elsimítani a problémát. Az étterem hírnevének sem tesz jót, a balhé. Inkább vállalják a leves árát veszteségnek, mint egyéb kellemetlenséget.
2020. jan. 31. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
95%
Nyilván a pincér, mikor felveszi a rendelést, hallás után tud írni. Étteremben dolgozom én is (nem pincérként, de hallom, hogy ki mit akar, mert elöl vagyok), de volt már ilyen, hogy rendelt a vendég, és a gulyáslevesből húsleves lett, mert állítása szerint azt rendelt. Az asztaltársa világosította fel, hogy márpedig tényleg gulyás volt. Igen, ilyenkor mosolyogni kell és kicserélni.
2020. jan. 31. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
92%
2. De az a leves nem veszteség, majd megkapja a következő aki olyat kér.
2020. jan. 31. 17:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
80%
Aki ügyfelezik, annak türelmesnek kell lennie, ez befektetés.
2020. jan. 31. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
70%
Színvonalas helyeken csak magukban küldenek el a k. anyádba, közben mosolyognak és kicserélik a kajád. Viszont egy kevésbé kulturált kisforgalmú üzletben simán kiosztanak. :D
2020. jan. 31. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
88%

Nyilván nem, de ha megoldható bólogatással, akkor meg kell oldani. Ezzel együtt persze abban is biztos lehetsz, hogy beleköpnek a húslevesébe, plusz jó bőven számláznak is... :)


Ami azt a választ illeti, hogy kulturált helyen nem osztják ki a vendéget...

Mindennek van határa, és egy hely színvonalát a vendégkör is adja!

Ilyet egyetlen kulturált helyen se néznek jó szemmel, hogy egy vendég csapkod, meg anyázva kiabál.

Ha ezt a többi vendég is hallja, azzal lealjasítja az egységet, ezt pedig egy vendéglátós nem tűri el.

30 éve vagyok vendéglátós, és pontosan a jobb helyeken szokták ilyen (vagy szélsőségesebb esetekben) azt csinálni, hogy az üzletvezető meghívja a társaságot, tehát a ház ajándéka amit fogyasztottak, nem kell fizetni, és ezzel együtt, meg is kéri őket, hogy mihamarabb távozzanak.

És ne is jöjjenek vissza amíg nem tanulnak meg viselkedni.

Szóval egy nívós étteremből az ilyen parasztokat szép illedelmesen úgy b@-ák ki, mint macskát szarni, mert milliószor fontosabb a többi, arculatban odaillő (jól nevelt) vendég véleménye a helyről.


Csak egy történek a színfalak mögül, hogy mennyire van mindig igaza a vendégnek:

Nekem volt olyan főnököm aki egy biciklipumpával vert el egy vendéget. Mert az azt hitte rá, hogy "csak egy pincér" ezért tiszteletlenül beszélt vele.

2020. jan. 31. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
92%

5-ös!

Vendéglátásban nem ügyfél van, hanem vendég!

És van többi vendég is, akit zavarhat más büdös paraszt.

Ezt mérlegre kell tenni, adott helyzetben mi a fontosabb.

Közel sem jó befektetés lezülleszteni egy egységet alja néppel!

2020. jan. 31. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!