Kinek van igaza az alábbi helyzetben? Jogosan fizettették ki velem 2 hónap elteltével az ételt?
December elején vettem egy gyrososnál egy gyrost. Bankkártyával fizettem, nem volt semmi gond, utána távoztam. Eltelt két hónap és most is ott voltam. Meglepődtem mert mondták, hogy tartozok 4 ezer Ft-al (ennyibe került az étel) mert decemberben a kártyaleolvasójuk hibája miatt nem vont le a terminál pénzt a kártyámról, sőt még vissza is utalt nekem 4 ezer Ft-ot. Tehát egyrészt 4 ezer a kaja, másrészt a hiba miatt még 4 ezer a téves plusz utalás tőlük.
4 ezret kifizettem, mert nekem megért ennyit a nyugalmam. Később gondolkodtam, hogy vajon ebben a helyzetben jogosan fizettetik ki? Hiszen akkor azt mondták rendben van a fizetés. Az ő felelősségük a terminál. +egy vendéglátó egység 4 ezer Ft-on rugózik?
#22
Szerintem te inkább ne szólj hozzá magyarországi banki ügyletekhez!
Nem a bankkártyás fizetésről folytattam értekezést, hanem a TÉVES VISSZAUTALÁSRÓL!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!