Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Diplomás férfiakat általában...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Diplomás férfiakat általában mennyire zavar, ha egy lány iskolázatlan? Bármiről lehet vele beszélgetni, csak nincs iskolája.

Figyelt kérdés
2019. nov. 14. 14:31
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%

nem ez dönt


42/F

2019. nov. 14. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
0%

Kapa ne lógjon a szájából, és tudjon írni, olvasni. Nem hátrány ha nem alkalmi hómunkából él, legalább a 12 osztálya akkor legyen meg.

8 általánossal inkább meg se szólaljon, csak tegye szét ha erre utasítom.

Kielégít a válasz?

2019. nov. 14. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
100%

Én egyetemi tanár vagyok, megjártam rangos külföldi egyetemeket is.

a barátnőm nem ment egyetemre, bár másban amihez nem kell egyetem nagyon tehetséges, azt a vonalat nyomja.


nem zavar:)

2019. nov. 14. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
31%
Van 4 bolond oskolád asz kész?
2019. nov. 14. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
100%
Ha ettől függetlenül normális akkor nem számít.
2019. nov. 14. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
#3 A barátnőd mivel foglalkozik?
2019. nov. 14. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:

#2-es! Egy kicsit bunkó vagy. Utasítod?

Ki vagy te?

2019. nov. 14. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
100%

A páromnál nem ez döntött, én meg teljesen rá voltam parázva, hogy mit akár tőlem egy diplomás mérnök. Anyukám is féltett, hogy csak kihasznál és majd az első diplomás lánynál dob, az ő anyukája is féltette a fiát, hogy nem leszek elég értelmes a fiához.