Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Mit csináljak, ha a kollégám...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Mit csináljak, ha a kollégám rám hajt?

Figyelt kérdés

Én diák vagyok, ő állandó dolgozó. Talán túl kedves voltam vele? Mindenkivel ugyanannyira normális és kedves vagyok. Igaz, bejelöltem Facebookon, de kb majdnem mindenkit aki felettem van, vagy jóban vagyok vele.



Először írt, hogy mikor megyek. Semmit sem sejtettem ebből az egészből. Aztán leírta hogy mennyire bejövök neki, mi a véleményem.


Megírtam neki, hogy kapcsolatban vagyok. De hogy nem látta a profilomon? Konkrétan nem hogy a páromat, de engem sem tisztelt meg. Ezzel elvesztette a tiszteletem és a bizalmam is, amit eddig felé éreztem. Beszéltem egy másik kollégával (csak ő tudja, majdnem velem egyidős és nagyon jóban vagyunk), aki eléggé kiakadt. Szerinte ez tökre gáz, stb.



A férfit nem akarom átelyeztetni, van egy kislánya, nem akarok a kislánnyal kicseszni. Én még egy ideig kénytelen vagyok itt maradni, amíg nem találok mást.


Én 24/N, ő 32/F.



2023. júl. 4. 13:39
1 2
 1/19 A kérdező kommentje:

Ma is fog jönni, fogalmam sincs hogy viselkedjek.



Próbálok rideg lenni, távolságtartó.

2023. júl. 4. 13:40
 2/19 anonim ***** válasza:
88%
Elég gázos, de ha nem nyomul tovább, akkor engedd el te is.
2023. júl. 4. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 A kérdező kommentje:

Bocsánat, még 23 vagyok, nem 24. 😂*


Elírtam.

2023. júl. 4. 13:41
 4/19 A kérdező kommentje:
2. Elengedtem, de legszívesebben megmondanám neki, hogy a munka érdekében, nem kellene ezt forszírozni..
2023. júl. 4. 13:42
 5/19 anonim ***** válasza:
100%
Simán legyél vele rideg. Belőlem is kiölték a kedvességet a folyamatos nyomulással.
2023. júl. 4. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:
95%

Kérdező, ne cisnálj belőle ügyet.